snö:(

Vaknade för en liten stund sedan och sen går jag ut i köket så ser jag bara massor med snö precis överallt.
Det e mycket snö med,så det kommer inte försvinna över natten.
kändes konstigt att sova utan collin i natt,men bara att vänja sig nästa vecka så kommer jag sova borta 4 dagar:)
just nu äter jag frulle, mammas hembakade bröd så jävla gott är det hihi.
tänkte snart gå ut till mina underbara hästar och gosa en del, det är märkligt hur djur han få mig på så bra humör iallfall mina egna.
Men djur kan inte såra,de bara finns där kanske är det som gör att jag mår bra utav dem..


Postat av: Lollo

Fina hästar. :)

2010-10-23 @ 10:52:44
URL: http://spiken85.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0