Förkyld!

Är dålig på att blogga nu för tiden,men jag har FULLT UPP!
Vill hinna vila ibland åxå.
Började jobba i måndags och ledig idag, med mitt vanliga flyt så är jag förkyld har feber och ont i halsen, huvudet känns som en stor ballong. Men imorgon är det dags igen att bege sig till butiken,tur att man är ledig i helgen iallfall.
känner mig stressad på anda jobb med Highfashion plåtning skall göras, sedan en session med classyfashion då jag även kommer stå för stylingen. svårt att få allt att gå ihop när man jobbar heltid!
men jag ska klara det:)



Nu till veckan kommer mitt nya hår som är 60 cm långt och svart;) mmm vackert:D



Postat av: caffo

Lång mörkt hår är bland det sexigaste som finns!

2010-11-16 @ 17:40:28
URL: http://caffoholic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0