Stockholm!

Sitter i stockholm nu..
och jag förstår att nu undrar varför jag är så upprörd över skorna..
men det finns en bakrund till det...tro det eller ej!

Men men iallfall sitter jag nu i stockholm hos min kära syster, men min underbara systerdotter Emma.
Skall snart åka mot Nya Lägenheten och skriva kontrakt..
kommer bli underbart skönt att komma ifrån örebro,men ändå lite tråkigt eftersom man växt upp där och har en del av mitt hjärta där hos en person..
Men dags att gå vidare och satsa på sig själv nu och lämna alla dåliga människor bakom sig.

Men saknar verkligen men pippi där hemma.. min myys!


Postat av: ellie

jag har också en liten pippi fågel :))

2010-05-08 @ 12:39:13
URL: http://elliesss.blogg.se/
Postat av: Lenita Rattas

Lik min gamla fågel Ernst-Charlie, åh han var världens sötaste =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0