Träning!

Nu har jag tränat klart mitt morgon pass!
Det är härligt när det bara drar i musklerna man får sån kick!
och hur man bara blir förbannad för man inte verkligen orkar mer men puschar på endå.
Men man skall vara försiktig och känna efter musklerna hur de reagerar! jag kommer nu få vila mina magmuskler 2 dagar nu så det får bli konditions träning de dagarna:)
JAg har då en förkälek till tjejer med muskulösa armar jag tycker det är så snyggt med formade armar!

Så nu blir det att ta ett bad, sen äta pasta sallad och ut och gå i det vackra vädret:)



Innan jag började träna  på allvar igen:)


Postat av: Emma :))

sjukt fin blogg :)

2010-03-16 @ 12:24:32
URL: http://eemmaaasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0