Solen skiner, himlen är blå!

God morgon på er alla rara och underbara!
Måste tacka er för att ni läser min blogg och att så många gillar den:D

Jag vaknade faktiskt kl 8 i morse och läste lite på min bok STAR! eller läste i en timma typ,vill inte att boken ska ta slut,är halvvägs nu:S
Men när man väl läser den så springer tiden bara iväg och man tänker sig inte för.
Ursh vad jag låter som en bok nörd, men jag fattar nu äntligen varför folk kan bli så fästa vid böcker!

Har ni något tips på en ny bok efter denna?
så är jag öppen för förslag:)



Och det jag menar med styling, så tror folk att det är web design vilket Det INTE ÄR!
det är Make up, hår och klädsel!

SÅ vill ni få chansen att vinna en gratis styling så
Komentara och motivera varför du borde bli stylad?:D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0