MY man!

Har mycket att tacka den här älsklingen för att han fick mig på fötter efter allt som hänt<3





I mina inlägg jag skriver om psykisk misshandel är vad mitt EX gjorde mot mig!
och det är ingen berättelse det är vad jag gått igenom under en längre tid!


Postat av: emma

2010-03-10 @ 21:09:08
URL: http://eema.webblogg.se/
Postat av: emma

Jättefin blogg! :D

2010-03-10 @ 21:09:23
URL: http://eema.webblogg.se/
Postat av: fanny

så bra att det finns folk att lita på! ;)<3

2010-03-10 @ 21:12:37
URL: http://fannymagnuson.soclog.se/p/
Postat av: Jennie

Du är inte den enda som har vart med om det.

Under tre och ett halvt års förhållande var jag med om detsamma. Om svartsjuka, kontrollbehov och misshandel.

Läser gärna om du skriver ut de på din blogg, tror att det kan vara nyttigt och viktigt för andra som är i samma situation att läsa att det "finns andra som oåx är eller har vart i samma" och andra som inte har, kan det var nyttigt att inse att när en kille går över gränsen är det dags att lämna honom!

Men vad är gränsen? Trots min kille, ville vissa stunder, nästan ha ihjäl mig så lämnade jag endå inte honom.

Det är svårt när man är i situationen, man känner sig så hjälplös och ensam.

För mig tog tre och halvt år innan lämna honom, då trodde jag att jag skulle "dö" utan honom, men nu vet jag mer än så.

Jag stolt över dig att du tog dig ur förhållandet!

Det är inte många som gör, utan går förlångt!

Så du, var otroligt stolt över dig själv att du tog dig ur det & genom att har vart om detta & sen skriver om det, kan du hjälpa så många andra där ute, som är med om samma sak! (a

2010-03-10 @ 21:20:40
Postat av: sofia

jag tkr du har kämmpat hårt. gått vidare försökt , starkt jobbat. förrässten jätte fin blogg :)

2010-03-11 @ 10:38:26
URL: http://sofialandell.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

Vart kunde man vinna stylegrej då? :)

2010-03-11 @ 10:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0