Hatar farbror doktorn!

Idag har jag vart hos doktorn och jag hatar dem, det känns som jag blivit k****ad i halsen av en häst eller något.
Jag mår även väldigt illa och vill bara kräkas,men med tanken på hur ont i halsen jag har så får jag hålla det inne..
Så nu ligger jag i min säng med mina fårisar och ankisarna... JA jag har gosedjur!



Ankisarna och jag:D



Fårisarna och jag!


Detta är jag idag trött och helt vimsig i huvudet!



Så nu tänker jag ligga här och tycka synd om mig själv! i min sköna säng!


Postat av: msvn

du är inte ensam. har feber o jätte ont i halsen. ska till doktorn imorgon jag. gossedjur är bra mysigt:) kram Martina

2010-03-17 @ 15:41:53
Postat av: ericaa

åh, alla verkar va sjuka nu.. inklusive jag som vart dålig sen månd/tisdag... heeeelt kass är jag.. är du bättre nu? (inlägget ngra dagar gammalt) puss

2010-03-19 @ 20:16:03
URL: http://ciita.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0