Besök hos mammi!

Igår åkte jag hem till min mamma och hälsade på familjen och hästarna!!
Vi åt asgod pasta, jag som hatar pasta annars men detta var gott,
koka spagettisar sen i med en skål paprika gurka och purjolök
sen i med en burk cremefraiche och rör om!
mums.

Skönt att kommaut på landet i bland och gosa med hästarna speciellt,men känns så jobbbigt att veta att man skall behöva ta bort noelle,pga av skadan..
enadagen är hon bra och man verkligen hoppas på att hon blir frisk och nästa haltarhon som aldrig förr.
Nova är dessvärre för pigg,fölet som jag tog på noelle.
nyfiknare häst får man leta efter.
stod och kliade noelle på bogen ja då ska hon vara där och hjälpa till..
Snart dags för inridning!!

Här är nova och jag!
självklart rosa på sig.


nova


Mamma noelle och jag.
ser otroligt blek ut^^
^

noelle


En hår älskande nova
 

en nyfiken noelle


Nova vill hjälpa att klia.



nova bus


fina hjärtat


häst kram


Postat av: NAN

fina hästar :D

2010-06-20 @ 21:57:10
URL: http://naaaan.blogg.se/
Postat av: Denny

behöver du en hovslagare ;) ? haha skoja, fina hästar =) du är åxå fin =)

2010-06-22 @ 18:54:26
Postat av: fanny

älska fina hästar! :)

2010-06-24 @ 00:27:14
URL: http://fannysmedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0