Den svenska avundsjukan!



Alla vi människor är unika och vackra på vårat eget sätt. men en grupp människor jag verkligen inte förstår mig på är de klassiska svenssons som livnär och får sin egen självkänsla genom att trycka ned andra, men vet ni vad? jag bryr mig inte vad ni tycker om mig,jag vågar säga vad jag tycker och vad jag tänker. Jag vägrar att gå och le och låtsas som allting skulle vara bra och perfekt utåt som de flesta svensons gör.
MEn ni som försöker trycka ned det är ni som är svaga,ni kommer aldrig få mig svag ni gör mig bara starkare genom att jag bara tycker ni är patetiska.
Get a life!

SÅ istället för att sitta på era feta rövar och bli avundsjuka på andras framgång så ta tag i er själva och gör något åt saken, det är bara ni som kan.
Inget kommer serverat på silver fat man får fan lära sig att jobba sig uppåt som alla andra.

Typiska svensson åsikter
DU ÄR DUM I HUVUDET OM DU:
*Klär dig som du vill
*inte vill ha ett jobb på mc donalds
*har åsikter
*är rak på sak
*är framgångsrik
*om du sticker ut på något sätt
*om du är lycklig
*ser bra ut
*om man har bröst eller rumpa.
osv


Postat av: ohtelliana

du ser jätte bra ut och hoppas du verkligen lyckas med ditt modellande! och föresten grattis till ditt kontrakt!

2010-07-19 @ 19:13:28
URL: http://ohtelliana.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0