Tackogratäng!

Hallo all my lovers;)

glömde berätta att jag fick en parfym av min kille här för några dagar sedan, den luktar underbart gott.


Tack för den baby!


Idag kom min mor hit och köpte mat med mig, och gav mig en telefon! tack för det<3 har vart utan det i snart 3 veckor! Så nu är jag kontaktbar igen;) älskar dig mammii:D
Just nu sitter jag här proppmätt och suger på en heineken,Gjorde tacko gratäng åt liiite för mycket tror jag.
Men mat är bland det bästa jag vet så vad gör de.
Pratade nyss med pappii ska ta och fika snart träffas ju inte så ofta, men det blir vell så när man växer upp, men banden blir starkare endå:)

Nä nu ska jag lyssna på Hardcore timmen på neradio.se och njuta!


Postat av: Petra

Mmm, gott med tacogratäng. :) Det ska jag äta hemma hos ett par vänner imorgon och det ser jag verkligen framemot. :)

2010-01-29 @ 13:17:54
URL: http://linnea84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0