Lägenhets planering!

Nu har jag kikat runt en hel del och kommit fram till att jag skall ha, en fond tapet längst ena långsidan i sovrummet sedan en stenvägg där gamla fondväggen sitter nu, på en kortsida! sen skall det införskaffas en divan fåtölj i liknande modell!

Tapeten jag fastnade för ser ut så här!

den skulle passa kanonbra till våra takbjälkar!

sen stenväggen
i denna färg!


fåtöljen

 den ska stå i hörnet med massa växter tänkte jag brevid trappen upp till övervåningen:)

bad tycker ni har ni några sjysta tapet sidor?


Postat av: Anonym

tegelstenstapeter är gammalt och ute. tyckte inte den passa bra till den andra tapeten. den andra var snygg iaf.

2010-01-20 @ 19:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0