Killar och internet (snabbacash)

så här går det tydligen till åh vi delar ut saras privata msn och kanske till och med tar betalt för at ge ut den!?.
Sen addar idioter till killar som skriver
hej kan du strippa i cam jag betalar dig, sen när man verkligen fastställer att det inte är första gången jag anmäler en sån idiot och blockerar så mailar man mig!?


för er som inte ser står det;
jag är iallafall serriös med frågan, jag betalar gärna några tusen för det.pengarna får du självklart i förväg.så jag kan inte lura dig på något sätt..vilket jag inte alls vill göra häller.



mail 2;
Även bilder går bra,om det går bättre hur mycket skulle du vilja ha för att kunna göra det?



mail 3
du kan få 5000 för det utan problem och pengarna får du i förväg som sagt. finns det ingen chans att jag får köpa det ändå? svara gärna på det här mailet även om du inte vill sälja bilder till mig,så jag vet det. svarar du så respekterar jag eventuelt ett nej också och slutar mailja dig så klart!


Självklart svarar jag inte alls på några av dessa mail. och du grabben du kan dra åt helvete!


Postat av: Freddie

usch.. stackars dig. kan inte vara kul...

fast alla killar är inte sådana , som tur är :)



hoppas du har en bra dag :)

2010-01-30 @ 14:09:16
URL: http://freddiehigh.blogg.se/
Postat av: M A D E B Y M E - F O T O

Det du gör nu är olagligt.. Du kränker Fredrik genom att utge hans mailadress. Kan bli böter på det om han anmäler dig.



Dock är det jävligt jobbigt med sådana personer. Så förstår dig.

2010-01-31 @ 23:41:59
URL: http://madebyme.tjofs.se
Postat av: Jocke

@madebyme, ställer mig väldigt tveksamt på att det skulle vara olagligt. Eniro visar mitt telefonnummer och hemaddress, ratsit visar mitt personnummer och min inkomst etc. Skulle det visa sig vara olagligt så skulle det knappast vara något prioriterat. Dock så skulle jag väl tippa på att Fredrik handlar olagligt.



För övrigt: Välkommen till internet, finns en hel del spån här :)

2010-02-02 @ 19:05:46
URL: http://blogg.yoakim.se
Postat av: D

Vad exakt är det du skulle anmäla honom för...? Det är knappast olagligt att erbjuda pengar för en strippshow eller bilder, och det är ju inte precis trakasserier när han skriver att han respekterar ett nej och att han kan sluta skriva, - och du väljer att inte göra ett skit åt det.



För övrigt tror jag inte att det är olagligt att avslöja någons e-postadress på nätet, då det inte räknas som en personuppgift. Det är endast en moralfråga.

2010-02-06 @ 17:05:34
Postat av: Linda

fy!!

2010-02-11 @ 21:39:06
URL: http://lindannielsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0