Tidig morgon!

Hej alla rara!
Är uppe jättetidigt för att vara mig faktiskt. kl 8 klev min alskade upp ur sängen och plötsligt blev det kallt, och inte alls lika gosigt i sängen längre, så jag kunde inte somna om.
Igår så var Jag, Danne,Madde och min collin ute och käkade på kina muren..det va typ gott, men sällskapet var nog bäst.
Efter att kommit hem ifrån jobbet, illamående och stressad, så blev det lite humörsvängningar då min pojkvän ska komentera precis allt jag gör!
Måste du fixa håret,måste du sminka dig,måste du klä dig.. ÖH JA!!!!
det är viktigt att få känna sig snygg själv, spec efter en dag på jobbet.

Iallafall efter vi ätit skulle vi dra och ta en kaffe någonstans MEn som vanligt i ÖREBRO så är allt stängt, jävla skit stad hatar verkligen det här stället men blir verkligen inlåst här..
Så då fick vi gå till Danne och Madde och dricka kaffe vilket var mys förstås^^

nu ska jag äta lite frukost:)

Postat av: Chrille Blomberg

Jag vet inte hur vi känner varandra eller har varandra på fb men jäklar vilken söt bild det här va.. sjukt mycket mer intressantare än övriga.. bra skit! nu sular jag till london, heeeejpa!

2010-12-10 @ 14:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0