Okej helt ärligt!

Okej helt ärligt kommer jag rensa igen bland folk runt om kring mig, och ja du kan nog räkna med att du rycker.
Så många som inte förtjänar min uppmärksamhet, och jag vet många utav er just har min fb och liknande just för att hålla span på mig åt era så kallade vänner.
OCh eftersom varannan människa knarkar och fortfarande lever som 14 och verkligen bara vill sabotera sitt liv mer än ni redan gjort så som att bli gravid, fast man har drogmissbruk? eller jag vet att min pojkvän är otrogen men jag förlovar mig endå...
Blir så sjukttrött på folk altså, som inte har någon livs insikt i över huvudtaget.



OCh örebro är erat drööm ställe.. ja visst var så god men allvarligt fuck off!!



Postat av: caffo

Känns som du spenderar för mycket tid på att tänka på andras problem. Om du stänger ute dom, lever ditt liv, och tar vara på det potential du har, så kommer ditt liv vända rätt snart!

"Do you have enemies, good! then you must be doing something right"! Nice bild f.ö :)

2010-12-10 @ 12:47:17
URL: http://caffoholic.se
Postat av: Seeyar

ffin bild! :)

2010-12-13 @ 23:51:47
Postat av: Namn

Din värdelösa äckliga fula misslyckade hög med skit...

2010-12-17 @ 18:48:20
Postat av: Juno

OMG IT'S SHREK!! ohh wait... no shrek look better



2010-12-17 @ 20:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0