Fy fan idag är ingen rolig dag!

Idag är ingen rolig dag, är så förbannad och arg så det finns inte ord.
Och inte fan blir det bättre för man bor i örebro, en stad full av idioter och avundsjuka männniskor..
Busstrafiken kan ju lägga ner för man kommer ju aldrig iväg iallfall för bussjävlarna ska gå sönder. + att man måste vänta i 20 minuter eller mer mellan varje bussjävel.
Spydde i morse av någon konstig anledning och jag bara känner hur jag sakta men säkert faller ihop.
Tänker på alla jävla lögner jag blivit utsatt för och hur sånna som borde vara nära bara kan släppa allt.
Nä ursh idag vill jag bara sova och planera jobb!!

Postat av: Jenny

Stay strong! =) skickade ett mail till dig på ss. Kram fina du

2010-12-04 @ 13:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0