Igår..

Igår på morgonen så var jag på sjukhuset och tog prover och sånt inför aborten, fick reda på att barnet var 7 veckor och 2 dagar gammalt..
Sedan bad de mig komma tillbaka idag för att ta mitt första piller som avbryter graviditeten..
Då man kan börja må illa och få väldigt ont i magen..sen på torsdag ska jag  få4 piller till och ligg där minst 6 timmar..:(

Iallfall så igår efter besöket på sjukan drog jag hem till madde och danne för att invänta collin,för att gå på ÖSK-AIK matchen..
Efter matchen så drog vi till grabbarnas jobb eftersom båda jobbar som kockar och tog en öl och åt gott:D
Mummaa!!!
Collin drack en flaska vin själv och blev mer rund under fötterna än han våga erkänna tror jag eftersom han somnade sååå fort hemma^^


Postat av: sessan

åh, ja vet hur du känner har också gjort abort och det är inge roligt alls :( krya på dig

2010-08-24 @ 12:23:38
URL: http://ssuussaannaa.blogg.se/
Postat av: C ♥

hej! fin blogg du har :) händer i dag?

2010-08-25 @ 07:20:26
URL: http://ailicec.blogg.se/
Postat av: M

Hur kan du drcka öl samma dag du du ska göra abort? det låter inte klokt ju!

2010-08-25 @ 08:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0