Fortsättning jobb!

I fredags så började jag med att skrapa ihop all småsten som låg utspritt efter grävskopan och sånt,sen gjorde jag ordning kanten på gruset där vi skall lägga en ny stengång in till huset.
Efter det började jag bära fram murblocken till muren vi bygger..Det är mycket att bära och tänk på att de väger 25 kilo styck;) jag lyfte fram 5 högar med 4 i vardera.500 kilo bara det:) sedan har jag burit fram resten av blocken till hela muren;) kommer bli stark hihi


fortsättning på muren 15 block till!

det är mycket med rätt höjd sen skall det vara spikrakt!
sedan kom våret rullgräs som vi skulle rulla ut! s¨å detta la vi ut på en dag!


Postat av: Davidg

hahaha jasså du jobbar med svanis hemma hos essi nu, bra där!

2010-08-11 @ 19:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0