wiie:)


ÅH fick en överraskning idag en rosa mini pc som jag velat haft ett bra tag.
wieee det finns en person som gör mig väldigt lycklig.

jag har vart dålig på att uppdatera nu på länge för jag har jobbat sååååå mycket,HELP!!!
men det ger ju som sagt bra pengar,och det är väldigt trivsamt.


min vecka har vart super bra killarna här hemma har servat mig med allt:) känns super duper bra:)
här omdagen tex gjorde det  tacko paj åt mig  och sen äppelpaj,massa god mat hela veckan och det gillar vi eftersom jag måste gå upp i vikt,eller jag vill gå upp i vikt.



well well i kväll så ska jag häva, eller som det heter ta ett glas vin;) och njuta av min ledighet i två dagar.. mycket att  hurrra för! men alltid något.
Är väldigt nervös inför måndag då någon okänd ska titta klämma och känna på mina bröst:O men det kommer bli super tillslut.

vad ska ni göra i helgen?


SB.

 


Postat av: Petra

heej är inte du hon kända stylisten?? kan du inte styla mig :O du är jättefin!! jag var med en gång på en styling i sthlm med jannika, de var jättekul jag vill bli uttagen igen! är du ihop med Dede eller blev han ihop med nån annan? finaste paret! Jag har anmält mig till styling 2009! ha de bra! mvh Petra

2009-11-21 @ 09:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0