jag vill bara säga tack!




Jag vill bara tacka alla er som snackar bakom min rygg,ni som kollar snett på stan, för att ni verkligen lägger ner tid och energi på mig och får mig ännu mer populär och omtyckt av många andra männsikor.
det är sånna som ni avundsjuka,svaga människor som försöker trycka ner mig som gör det;) men vet ni vad jag älskar er just för det,för ingen kan ta ifrån mig det jag har.ne inte ens du.

 Och till er som verkligen älskar mig och stöttar mig 100% ni är just dem som alla önskar de fick vara med


so miss princess says THANKS!!!!


Och skit i vad alla tycker kör ditt race det är så man lyckas!!!

SB.

Jag har placerat min blogg i Örebrobloggkartan.se!

Postat av: sarastille

grymt snygg är du! :D

2009-11-20 @ 20:02:09
URL: http://sarastille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0