Hej!Välkommen till min nya blogg.

Den här bloggen skall  ämnet vara om smink, och om mig så klart.

Jag kan börja med att skriva om valborg som jag och mina nära och kära firade på frimis i örebro.
det var ett (Jävla) drag där. Kul kul kul. Det var en två dagars festival som hette tillsammans 2009 som ägde rum däroch givet vis var partypinglan där på onsdagen med, men kvällen slutade tidigt pga, folk runt om kring mig blev så otroligt onyktra, inge vidare faktiskt.

I fredags var jag hemma och mådde dåligt,senare gick jag till jessica.
först satt vi ute på en filt och solade hos henne men, ganska snart blev jag gottis sugen så vi bestämde oss för att gå och handla,då jag kom på att min sambo collin hadde mitt leg samt kort, så vi åkte till hans jobb där han jobbar som kock på stadsträdgården. de hadde fått det jätte mysigt, vad jag kommer ihåg i från förra året. Senn äntligen skyndade vi oss till ica som låg precis i närheten men de hade ju precis stängt, så vi fick springa till krämaren och köpa där.sen åkte vi hem till jessica igen och åt och kolla på humorgalan som inte var så jävla rolig endå..men men sen kol min collin och hämtade mig där. sen blev det soooova så grymt trött som jag var.

Idag blev jag väkt av min plutt som hadde gjort frukost åt mig, så otroligt glad jag blev små saker kan göra så mycket. efter en mysig frukost började jag känna mig lite ny kär och kände verkligen hur blyg jag blev...jobbigt efter snart 1,5 år. men man får vara glad den känslan slår allt. Men i morse var collin verkligen sjuk han såg inte alls pigg ut han säger att han är förkyld, vilket jag inte tror jag tror han har pollen som jag har.. så jävligt så det finns inte ord. men sminkar sig sen går man ut så rinner det i ögonen och en elva (11) under näsan bildas, såå äckligt. Men sen gjorde jag manikyr på tårna så vackurt det blev. me happy. sen vare dags för plutten att åka till jobbet, sen dess har jag som vanligt tillbringat timmar framför  kameran och spegeln. körde lite  pose övningar jannika, och det gick bra.som sagt övning ger färdighet. pratade med pappi idag med,  måste försöka träffa han snart fan ses ju nästan aldrig, bara för jag är så upptagen eller övertrött jämt. får bli skääärpning på det hela. nä nu ska jag ta mig en kall och njuta collin lär ju komma hem närsom så ska umgås lite med han min gulletuss.
En ansikts bild



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0