Hey There!

Hej alla!

Har inte orkat bloggat på ett tag men nu är jag på topp igen.
har hänt mycket sen sist.

Jag tog studenten!
fixar och donar med jobb osv.
Min Elin tog ett snabbt steg från denna värld R.I.P
smink,hår ja allt.


Jag och min sambo har nu fått tag på våran lägenhet vi gått och drömt om, så i oktober så flyttar vi<3
Det är en Etage trea på 84, med två badrum, balkong , gräsmatta och det bästa i sovrummet takbjälkar älskart!

På torsdag äre fotosession i örebro ska bli spännande och kul att få styla och fixa, självklart jag vara med på plåtningen med. MIIMII sa KIKI!!


Allt flyter på så bra du i mitt liv älskar det  bra vänner, snart den perfekta lägenheten, massa fotosessioner. och party all night long.. 

Jannika min lilla BABE är nu framme i usa, HOn kommer äga där borta som vi supergirls gör!

Cya!!



 


Postat av: Mange

du är vacker :)

2009-11-29 @ 16:07:06
URL: http://ppoesi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0