Ge mig, ge mig, ge mig något mer?

Männsikor?


Ja ibland undrar jag verkligen vad en del tänker med?

lixom det här

Tja snygg;D
Het;)
vacker :)

 i mina öron / ögon

BLABLABLABLA

 asså är man  16 lika gammal som min systers barn som jag är moster till,
hur tänker man då?
Att man ska få ligga eller  få uppmärksam het?

Jag menar visst  I´AM PERFECT men vad vet ni om mitt innre?
jag kan lika gärna vara hjärndöd,blåst, osv..
varför ska folk vara så ytliga?
jag vet att jag ser bra ut osv. men för mig blir det bara jobbigt att höra eller läsa jämt.
det går faktiskt inte en dag utan att jag får höra det, så vore tacksam om jag slapp läsa det överallt.

fotosession

I morgon har jag fotosession som jag skrev tidigare,
ska bli grymt och SARA gonna be Crazyyy!!!!


PUPPY!

I dag tog jag tag i saken och sa nu ska jag skaffa puppy eller baby!!! så välj lille collin^^
så nu ska jag skaffa Puppy! massor av Puppies! i hela sängen, ska jag ha puppies!
Nä men en liten iallafall.. den kommer  leva som kungen my dog^^
ska bara hitta en lämplig en underbar liten  som bara utstrålar you and me saraa:D

Grill
grannarna grillar här ute jag blir så tok hungrig av lukten, jag kanske skulle grilla eller vafan då måste jag ha öl, eh fan jag kommer nog köra på öl i kväll i stället:D




cyaaa!


Postat av: lisa

avgudar håret!

2009-07-27 @ 17:21:18
URL: http://liisaaniilsson.blogg.se/
Postat av: finavickelinaa

fin blogg;-)

2009-08-05 @ 14:16:22
URL: http://finavickelinaaa.blogg.se/
Postat av: elias

snygg:)

2009-10-20 @ 22:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0