Världens raraste gulletuss<3

Här om dagen så tjafsade jag och älsklingen ganska mycket å båda blev väldigt ledsna.
Så vi sa ju saker som vi inte menade,elaka dumma saker^^
Men sen kommer han hem med ett jättefint hjärta och säger att jag är hans hjärta!
sen 2 prinsess kronor till en prinsessa <3
Måste ändå få tala ut om hur vi börjar få ett hem som jag vill ha,Nu äre bara lite tapeter och golv som ska fixas men det gör jag ju snabbt, tapeterna är det lite värre med spec nu när man inte har sin idol som hjälper en längre..sorgligt men sant.
Idag känns min hals lite bättre men har hög feber,känner mig helt borta. och är nys nödig hela tiden,.
Nä nu ska jag fortsätta dricka mitt kaffe så hörs vi sen pussisssar!

Postat av: moa

hej, hur mår du?:)

2010-09-23 @ 15:41:31
URL: http://moaffalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0