Tacko kväll!

Igår så slutade min darling kl 5 så jag gjorde mat till oss Kyckling sallad med pasta, vilket var otroligt mättande då jag hadde morötter i salladen som gjorde en otrolig skillnad..

sen lite senare så kom Madde,och Danne hit och åt tackos och kollade på film med oss.
Drack mina första 2 öl på 2 veckor vilket var otroligt gott I LOVE BEER!!!

Just nu sitter jag och äter frukost,sen tänkte jag börja städa hela lägenheten då Älsklingen äntligen ´är ledig i helgen WIIIEE! så å tänkte jag fixa till det extra mycket för hans skull,så han bara kan få slapna av hemma istället för att störa sig på att han inte städat.

Känner mig som en jävligt bra flickvän Eftersom jag pysslar om min gos så mycket som jag gör nu..
Synd bara at tjag vr tvungen att dumpa han föratt förstå hur mycket jag saknade han.. MEn ändå bra på ett sett vi har aldrig haft det å bra som nu:) THII HII!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0