Suck!

Kom nyss upp ur ett varmt skönt bad,Hår inpackning är aldrig fel och inte kropps peeling häller..
Dessvärre blev jag riktigt yr och drog ur ploppen ganska snabbt när det började flimra för ögonen.
Tur att jag inte svimmade, kändes precis som jag skulle göra det.
Kom på nu att jag kanske borde äta någon mat idag i stället för varm choklad och godis.
Funderar på pizza men vet inte  ännu orkar inte laga mat faktiskt och pizza e nog lite starkt för magen för mina mag tabletter är slut..
och jag orkar inte gå och köpa yoghurt jag fryser så och hostar.
Snart kommer min älskling hem så skönt:D

Postat av: Anonym

jag älskar din blogg , den har gjort så jag fått lite bättre självförtroende. fortsätt som du gör!

2010-09-27 @ 20:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0