Sjuk!?

Igår så började jag storstäda aldeles frivilligt!!!!?
Undrar om jag är sjuk eller något.
Skruvade till och med isär ugnen och rengjorde den tamefan allt i köket är rent nu!.
Sen på övervåningen fixade jag med tvätt och div.
Städade badrummen från topp till tå..
Nu är det bara hall och vardagsrum kvar att städa.

Sen när klockan var 8 började jag laga mat som jag skúlle bjuda älskling på när han kom hem ifrån jobbet.
Det blev klyftpotatis med citron och timjan.
Sen baconlindad kyckling file mainerad i vitlök och chilli.
Sen sås:D mummaaa:D

Eftersom min älskling är kock tycker jag det e lite jobbigt att laga mat till han, eller i överhuvud taget hatar att laga mat^^
Inte ofta jag gör det, men igår så älskade han min mat^^

Potatisen med citron och färsk timjan;D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0