Sean banan/musikvideo inspelning.

Hej alla fina människor där ute!
Igår så var jag ju som sagt i STOCKHOLM<3
För att vara med i Sean banans nya musikvideo.
Och jag hade ju världens flyt igår med sittplats på tåget,Det var som gjort för mig med el uttag och bord.
Eftersom jag fick fixa mig på tåget så a-a man såg lite för flummig ut,men det gör inget för jag e söt ändå ^^
När jag klev av tåget i Stockholm så visste jag bergsäkert vart jag skulle men helt plötsligt så kom jag bort!?
Sprang på typ hela Östermalm helt förvirrad.Sen ser jag ett hår och en liten virre som jag kände igen. så jag hade sprungit vid samma ställe typ hela tiden bara gått runt det^^
Sen väntade jag bara på Helena sen körde vi igång.
Det var roligt att träffa allt folk och alla är så trevliga:)
kissie var där och hennes bror som jag först inte fatta att det var hennes bror.
Efter inspelningen drog vi vidare, vi som hade vart med skulle träffa finest.se vi fick våra drink biljetter satt
vid vårat bord och snacka sen Säger virre att killen bredvid mig som jag snackade med var kissies bror peter..
Fy för mig att jag inte fatta haha men jag funderade ju på vart har jag sett den där människan asså?..
En annan såg ju ut som ett grott mongo för det va så sjukt varmt under inspelningen
.
Här kommer lite mingelbilder samt en bild på min och helenas lååga humor när man hittar en hand och en lös stjärt;)
Mer bilder kommer att dyka upp;D
Sen hoppade jag på tåget hem och fick sova såå skönt för fötterna^^

Postat av: fia

hahaha gud

2010-09-20 @ 15:56:14
URL: http://menlillagumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0