Sara i ett nötskal.

Jag har kommit på mig själv med att jag kan omöjligt göra ALLT över en natt som jag vill göra i livet.
Det blir för mycket,vilket jag inte fattat själv förens min kropp säger åt mig att sluta stressa så förbannat!
MAgkatarr konstant som leder till allvarligare saker som tex igår hosta blod.. normalt!? nej.

Men jag vill så mycket så jävla mycket,å jag klarar det jag tar åt mig, men tiden finns inte det är bara 24 timmar om dygnet.
Å just nu är det Styling/modellandet sen affärsideér och så ska jag hinna med utbildningen och umgås med nära å kära...träna och hästarna!?
Men jag är beroende beroende av framgång, att få känna sig så jävla nöjd med det man lyckats med.
och få göra det man tycker om!

JAg skulle behöva semester! bara dra iväg 1 vecka eller 2 och bara slappna av på stranden å dricka öl!

Får fixa det samla krafter för att sedan köra på igen!


Postat av: Jack

Det låter som du verkligen skulle behöva semester! Eller bara ha roligt :)! Lycka till !

2010-09-02 @ 13:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0