Så mycket lättare allt skulle bli..

Tänk efter, så mycket lättare allt skulle bli om folk var totalt ärliga mot dig.
Att de skulle våga vara uppriktiga med tex klädstil, din mat sov.. men person angrepp är aldrig okej..
Sånt gör bara människor för att få energi till sin egna självkännsla som är mycket dålig.

Det finns många som sagt till mig du kommer aldrig komma någonstans... NEhe? men vem har kommit längst utav oss igentligen? om du skulle vara ärlig emot dig själv till en början och sluta trycka ner andra och ta tag i ditt liv i stället så kommer du få bättre självkännsla för du har skapat den själv, inte genom andra.

Jag tycker inte man ska vara rädd för att dela med sig av sina åsikter
Så länge det inte är personangrepp.
För det är bara jävligt fult att hålla på så det är ett bevis på att man är en otroligt svag människa.

Och något jag lärt mig är att såfort man argumenterar och att folk ska försöka trycka ner dig eller din karriär så är det bara ett TYDLIGT bevis på avundsjuka..
Men de vågar inte erkänna det, inte ens för sig själva..

Jag har aldrig förstått mig på avundsjuka faktiskt,
jag vet att jag kan få allt som alla andra har, men då får jag åxå kämpa för det.
Inget kommer serverat på ett silverfat..

Allt handlar om att kämpa,våga och tro!

Jag vågar tala ut om mina åsikter,Jag kämpar för det jag vill och jag tror på mig själv.

Sen ni som väljer att inte stötta mig, skit ner er och kom inte krypandes sen.

Våga dela med er av era åsikter för sanningen är den, sverige kommer alltid hata den som vågar ta plats, den som har åsikter, den som ser bra ut,den som det går bra för,den som har en fin bil, fina kläder,fint hår osv..
MEn jag skiter i det jag kör mitt race Följ med eller stå kvar valet är erat!






Postat av: Anonym

svara gärna på dagens fråga på min blogg :D

2010-09-02 @ 16:11:11
URL: http://truejenny.blogg.se/
Postat av: Anonym

och det ska komma från en idiot som trycker ner andra :)

2010-09-02 @ 17:08:49
Postat av: joss

och det viktigaste är väl ändå att man kan älska sig själv.. fuck the rest, liksom.

2010-09-02 @ 17:11:02
URL: http://josefinemede.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0