Mys middag!

Igår slutade min gubbe redan vid 4 tiden vilket uppskattades när man är sjuk och behöver kramar^^
fick reda på att min farmor började må dåligt igår, så man är lite orolig.
På kvällen så bjöd han mig på mat på kina muren, vi ar lite smått oense om vilken restaurang eftersom han är kock så är han ytterst känslig med mat..
Men jag bestämde KINA MAT!!
Det var ett tag sedan bara han och jag var ute och åt, drack öl och bara flumma..
det behövs  oftare än man tror.
Jag är fortfarande jättesjuk, har fått halstabletter med lokalbedövning nu så jag kan prata normalt och slipper ha ont när jag sväljer.
Nu ska jag göra lite varm choklad  och bara mysa!
VAd ska ni göra i dag? är väldigt tråkigt väder här i örebro:(
He loves me<3

Postat av: therese

vilken fin blogg du har:D

2010-09-25 @ 11:55:34
URL: http://thereseeejansson.blogg.se/
Postat av: sanna

hejhej!

tack detsamma :)

ja det ska jag göra

2010-09-25 @ 12:09:59
URL: http://sannakader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0