KUUUL DAG!!!!

Vaknade vid 7 tiden i morse av att älsklingen var uppe och sprang,när han väl gått till jobbet somnade jag om och vaknar sedan med världens dunder förkylning! Hela huvudet känns svullet och jag fryser som bara den.
Vid 10 tiden var det dags att gå till sjukhuset för att ta blodprov och kolla lite värden,det såg skapligt bra ut men det blir tydligen att stanna hemma tills jag är helt frisk.
Blir nya järntabletter och varma kläder för mig!
ursh! Nu ska jag bara bädda ner mig och dricka te ta mina tabletter och sova bort denna jävla sjukdom.
Men blev genast på bättre humör när man ser sig själv när man går till sjukhuset;D
Jag saknar mitt blonda hår lite... hihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0