Killar läser min blogg med.


Kille:wow sara du e verkligen a good girl;)!!! läste din blogg respekt!

Sara: jasså vad fastnade du för i bloggen?

kille:hela bloggen var bra men fastna mest för där du citerar att du typ ser din kille som ditt allt inte många tjejer jag sett här som e såna !! din kille borde vara den stoltaste;) du är väldigt mogen av dig trodde du var äldre(inte utseende mässigt) när jag läste din blogg men sen såg jag att du var 20

Sara: Jo han är mitt allt, finns ingen finare människa än han!

Kille:så ska det alltid låta bästa missbill:)

Därför ger jag han en extra tanke min älskling!


Postat av: kandan

Heeej åh tack snälla:)

det är bra med mig sjdå? krraaam

2010-09-02 @ 16:53:41
URL: http://candans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0