Idioter som förstör för oss seriösa.

JAg blir så jävla förbannad när jag läser att massa snusk gubbar utger sig för att vara professionella fotografer och våldtar tjejer som vill så gärna bli modell..
Det är just dessa människor som får oss Seriösa modeller att bli osäkra och rädda.
De är även dessa personer som gör att våra partners och familj blir oroliga..
OCh de är dessa människor som förstör för seriösa fotografer som vill få precis lika bra bilder som oss modeller..

OCh stackars tjejer att bli utnytjade på dessa vis och få snna drömmar totalt krossade,som ett jävla hån mot dem.
Tjejer får inte drömma, de får inte hoppas på att bli upptäckta.
Det är dessa människor som smutskastar branchen, just för de inte kan hålla sina jävla begär i styr.

Dessa tjejer är 14 år precis som min lillasyster,detta är galet.
OCh man funderar ju över vart dessa sjuka fantasier kommer ifrån!?

Inget ska få hända dig min älskade syster<3

Fy fan för er säger jag bara.






Källa:http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7731812.ab

”jag tänkte utnyttja henne” Aftonbladet stämde träff med en person som utgav sig för att vara fotograf. Han vill ta kort och ha sex med Aftonbladets fingerade person – som bara var 14 år gammal. ”Jag tänkte att det var det sättet att få kontakt med henne. Jag skulle utnyttja att hon ville bli modell – på fel sätt”, säger han.
Foto: gustav mårtensson

  För drygt två veckor sedan mördades Johanna, 17, av en man som utgav sig för att vara modefotograf. Han skulle förverkliga hennes modelldrömmar.

  Mängder av vanliga svenska män använder sig varje dag av samma teknik för att lura unga tjejer till sex.

  Aftonbladet gillrade en fälla för att kunna ställa dem till svars.

Här fastnar ’fotografen’ i sexfällan

Raggade minderåriga flickor på nätet: Man har ju sjuka fantasier

Internet kryllar av falska fotografer som utnyttjar unga tjejers modelldrömmar.

Aftonbladet har sökt upp och konfronterat männen som är beredda att våldta 14-åriga flickor.

– Man har ju sina sjuka fantasier, säger Johan, 34, som går i fällan.

Johan är en ganska vanlig kille. Han är gift, bor i en lägenhet

i centrala Stockholm och jobbar som it-tekniker på en stor svensk bank där han tjänar cirka 600 000 kronor om året.

Men han har även en annan

sida. Han surfar runt på chatt-

sidor och utger sig för att vara professionell fotograf med kontakter i reklambranschen. Och nu har han stämt träff med 14-åriga Liza som vill bli modell. Han ska ta bilder till hennes portfolio och ha sex med henne. I utbyte får hon 2 000 kronor.

Tittar länge

Vad han inte vet när han närmar sig mötesplatsen är att bakom hennes alias döljer sig Aftonbladets reportrar.

Johan går förbi platsen och tittar länge efter en ung blond tjej som står och pratar i telefon. Han plockar upp sin mobil och slår det nummer han fått.

Konfrontationen kommer som en fullständig överraskning.

Hej, du är här för att träffa Liza!

– Nej, det är jag inte.

Jag heter Josefin och kommer från Aftonbladet, det är mig du har pratat med hela tiden.

– Jag har inte gjort någonting. Varför vill ni prata med mig. Det var bara en skoj grej, säger han och försöker fly från platsen.

”Jag testkör dig”

I chatten dagen innan skrev han bland annat:

Johan: Vi behöver först ta lite bilder. Jag tar dessa bilder. Du får självklart betalt, 2 000 kronor.

I detta ingår också att jag testkör dig. Du kan tjäna 10 000 per jobb, minst.

Liza: Testkör?

Johan: Ja, vi har sex.

Om Johan verkligen hade träffat 14-åriga Liza och fullbordat

alla de planer han gjort upp hade han gjort sig skyldig till tre allvarliga brott. Att stämma träff med minderåriga i sexuellt syfte, så kallad grooming, ger upp till ett års fängelse. Dessutom hade han brutit mot sexköpslagen och gjort sig skyldig till våldtäkt mot barn.

Har problem med tjejer

Efter löfte om att inte bli uthängd med namn och bild går han med på en intervju.

– Jag är en kille som har problem med tjejer. Jag har haft en snedvriden syn på tjejer sedan jag var liten och min relation till kvinnor har inte varit den bästa. Vilket gör att jag beter mig som ett jävla svin. Jag skäms för mig själv, jag borde nog söka hjälp, säger han.

Uppenbarligen har du chattat tidigare, det märktes?

– Ja, jag har varit inne på sajten innan men jag har aldrig raggat upp någon tjej och träffat.

Varför sa du att du var fotograf?

– Jag tänkte att det var det sättet att få kontakt med henne. Jag skulle utnyttja att hon ville bli modell – på fel sätt.

Vad skulle du göra med henne?

– Jag ville träffa henne för att ha sex.

Kommer det här bli en väckarklocka?

– Ja, jag är en sexmissbrukare. Fast jag har aldrig haft sex med en minderårig. Fast man har ju sina sjuka fantasier.

Nya män fastnar i nätet

Johan är långt ifrån ensam.

Efter varje besök på chattsidan fastnar nya män i nätet. Alla utger sig för att vara fotografer med studio och tillgång till avancerad fotoutrustning. Efter ett tag får konversationerna en allt mer sexuell karaktär.

En 36-årig företagare från Nyköping stämmer träff med fingerade Sofie, 14. Han har fru och tre barn – den yngsta dottern föddes i april i år och den äldsta är bara ett par år yngre än Sofie. Han vill ta modellbilder och nakenbilder.

Som betalning för fotojobbet kräver han sex.

Mötet arrangeras men ett par timmar innan avbokar han på grund av en affärsresa.

Tvingade sig till sex

Liza och Sofie har också sina motsvarigheter i verkligheten.

Bara nu i augusti misstänks en 14-årig flicka i Stockholm ha blivit våldtagen av en 41-årig fotograf.

Mannen skulle hjälpa henne att bli modell men ska även ha tvingat till sig sex.

Han sitter nu häktad på sannolika skäl misstänkt för våldtäkt mot barn.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0