GÅrdagens shopping:)

Eftersom min älskling var ledig så gav vi oss upp på stan för att kolla lite..
och det första vi hitta va vinglas som var överdrivet stora.När vi kom hem så visade det sig att man får plats med en hel vinflaska i ETT glas;)
Köpte 4 glas Mnn kom på att till vårat finporslin behöver vi 6 glas så ska upp å köpa 2 till.



Vi var inne på varenda inredningsbutik ¨på stan och jag fick välja vad jag ville.. men eftersom jag alltid har sådan besluts ångest så kan  jag aldrig bestämma mig..Så jag fick inte med något hem.. jag vill ha allt på en gång om jag ska köpa saker, så jag kan se ett färdigt resultat på en gång.

Och nu ska den FULA fondväggen där uppe bort den förstör hela sovrummet! ursh och fy för den

När vi kom hem så gjorde jag ovh älsklingen mat tillsammans!? vaffan hände ? å vi tjaffsade inte ens en gång under tiden.
Det blev snitzel med pepparsås potatisgratäng och höstsallad med paprika äpplen och sallad.


Hittade på internet skit söta ljuslyktor jag tänkte beställa
på: http://www.halens.se/Product/031829?sortBy=Default&sortDirection=Ascending&filter=aW52ZW50b3J5PUZhbHNl&mid=552&oc=036


De skulle passa perfekt uppe hos mig:D




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0