Bowling!

Igår drog vi och bowla en sväng, jag älskling,danne och madde.
Sjukt kul.
Jag va sjukt braa men inte bäst..^^
MEn man kan inte vara bäst på allt ;)

Jag fick 2 strike men jag fattar inte, jag som siktar så bra lyckas alltid ha kvar 1 eller 2 kvar sjukt jobbigt!?
Jag du dina stövlar du tgillade när jag hadde 1 kvar då sa älskling om du får ner den där så får jatat om..
MEn då blev jag jätte stressad å missa totalt i stället..
och  om madde vann skulle hon få nya boobies..:D
det är bra och bowla med grabbarna ibland hehe..

Så nu har jag övat tills alla www.papayamodels.se ska ut och bowla känn er hotade;D

Nu sitter jag och dricker kaffe (ovanligt va?)
sen kommer min älskade mamma hit idag som, jag har saknat henne<3<3
Mamma är bäst,hon är inte bara mamma  utan världes bästa vän,jag kan prata med allt om henne även om hon inte vill höra:P

Mamma och angelica förra julen



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0