Bättre vänner är svårt att få!

JAg har verkligen världens bästa vänner, inte alla som får sådan feedback av sina vänner som jag får!
my här är bara för go!!
å när jag ser henne ska jag äta upp henne<3<3<3
Jag vet verkligen nu vilka som är äkta!
Åh Sara, vad roligt för dig! Är så otroligt stolt att det går så bra för dig! Du har bara dig själv att tacka vet du, du tror alltid på dig själv och tar ingen skit, hm låter lite som mig själv, kanske det är därför vi passar så bra ihop? ;) Jag hoppas att fler tjejer kommer läsa din blogg så dom kan inspireras av dig och få bättre självkänsla! Hoppas du vet att jag alltid finns dig för dig oavsett. Vi kanske inte ses så ofta men det spelar verkligen ingen roll, för du är en av mina närmaste vänner och jag vet att du alltid finns där, precis som jag alltid finns för dig.
Jag vill säga något som jag inte säger allt för ofta Sara. Jag älskar dig! Hoppas du vet det & jag kommer alltid finnas till hands i nedgångar och i dina uppgångar, för mig kommer du alltid bara vara min Sara ingen annan.
Massa kärlek till dig, Kramar din stolta vän!

Postat av: MADDES

Sanna vänner ska man vara rädd om!!

2010-09-20 @ 17:57:47
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0