Åh mat jag bara älskar MAT?

Sitter här å äten en sallad med kyckling och ost som ska vara snäkllt för magen å näringsrikt.. men hur gott äre då? inge vidare faktiskt. och på en fredag!? Då vill jag ju ha en pizza eller max å tugga på..
En lagom rolig fredags middag..
men men så kan det vara ibland.

Fick även reda på att min älsklig inte alls var ledig i helgen för att en viss jämt och ständigt sjukling lyckas alltid bli sjuk över helgerna..

Så jag hoppas verkligen att denna människa tar hans pass nästa helg för då ska jag ha honom för mig själv!!


Sen fick jag ett trevligt och glädjefyllt samtal från Mr Papaya! som lde om tt agenturen öppnas nästa vecka å dåå nii, då finns det ingen återvändo!

Sveriges top 10 Models;)
www.papayamodels.se


Postat av: Ellinor

Hej (:



Tänkte bara fråga; är du utbildad stylist eller hur gick det till att du fick jobbet (eller hur man ska säga) tycker iaf du är riktigt duktig..snyggt hår har du med ;D

2010-09-03 @ 18:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0