Den som ALLTID finns där för dig, är Du själv!

Om inte jag skulle ha min tro på mig själv,skulle jag inte ha ett liv.
Ja med klarspråk,skjutit mig själv..
Jag kände hela tiden förut att jag kan ingenting,jag klarar inget,jag vill inget..
Och det jag pratade om att jag ville bli hånades bort.
VArför vågade jag inte tro på mig själv?
jo för jag fick höra att jag inte kunde att jag inte skulle klara av det.
Det har vart många faktorer i mitt liv som jag inte är redo att öppna mig om ännu.. men jag hoppas det kommer..
Det som ändrade om mitt liv var att jag tog mig loss från det förflutna och gick vidare..
Jag lyssnade inte längre utan jag gick min egna väg.
Det ända jag visste som alltid kommer finnas där är jag! jag måste lita på mig själv.
När jag började lita på mig själv började mål dyka upp i livet inga stora mål utan små
som jag visste att jag kunde klara av.
I mina mål kom mitt självförtroende att jag kan faktiskt klara av det JAG satt upp som mål, då man får en sjukt bra självkänsla - Jag kan!
Oavsett vilken uppväxt och hur svårt man än har det, låt inte det styra era liv.
Vi alla kan precis lika mycket,skillnaden är att vi alla inte litar på oss själva vilket begränsar oss..
Lita på dig själv och en helt ny värld öppnar sig för dig!
Kom ihåg att livet skall vara roligt,Så gör det du vill göra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0