Utgång fredag!

I fredags kom min kära vän Lisa hit på besök och sällskapade mig med massa öl!
senare kom jessica,och tommy hit för att förfesta tills min älskling kom hem
Sen drog vi till strömpis vilket i vanlig ordning sög när det är 18 årsgräns och studiebidraget just har kommit..
Antingen var jag för nykter efter 8 öl och 2 cider..
Eller så kan verkligen 18 åringar inte bete sig!
fy fan säger jag bara men efter en rejäl armbågning i fejjan på en brudjävel som stog med sitt feta ass och smörgula hår och försökte studsa bort mig så blev det lugnt, sen nästan lite för lugnt när jag fick all space jag ville ha a-a-a.
Även värdelöst när vip listan var full hatar köö.. men som tur va kom vi in på engång iallfall;)

Postat av: zeina

Hej Sötis!

Vilken mobiltelefon har du? Är det den på bilden? Vilken modell är det? Kram.

2010-10-03 @ 15:05:01
Postat av: zeina

Inget svar :-(

2010-10-06 @ 11:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0