Svartsjuka killar (SUCK)

Vad är det för fel på svartsjuka killar?
Har ni ingen värdighet eller?
Det värsta jag vet är svartsjuka killar med stora kontrollbehov som inte låter sina flickvänner göra vad de vill med sitt liv, medans de kan göra precis vad de vill.
Klart som fan tjejer drar och blir helt hatiska mot killar som försöker hålla dem i koppel instängda i ett hörn och där ska de hålla sig.
Det jag har märkt att mina vänners otroligt svartsjuka gamla killar träffar en ny tjej som inte alls ser bra ut,rätt storlek eller deras typ alls. och varför de skaffar dessa tjejer? för att ingen annan kille kollar speciellt mycket åt dem.
De får ingen uppmärksamhet,Killar ser dem bara som en trygghet en tjej de kan sätta på plats, ingen annan kille kommer och tar henne.
Men dessa killar går även och drömmer om många andra tjejer,tro det eller ej men så är det.'
Det ni tjejer måste fatta är att INGEN ska komma och te er ifrån era drömmar eller era intressen bara för att han ska bli nöjd,det kallas anpassning vilket man får göra på tex vilken arbetsplats  man än kommer till,skola,gym och intresse man än har.
Och tänk efter killar hur snällt är det mot tjejen?
tänk om ni båda fick göra det ni gillar förstå så bra ni skulle må vad skulle problemen vara?

Postat av: Happygirl

Så bra skrivet jag håller helt och hållet med dig =)

Dessutom brukar otrogna killar oftast vara mest svartsjuka nästan som du beskriver det.

För övrigt är din blogg suverän och det visar din riktiga jag. Alla som skriver skit kommentarer är bara avundsjuka för att du är så bra!killar vill ha dig och tjejer vill vara som dig.

massor med kramar =)

2010-10-21 @ 14:13:59
Postat av: Anonym

Så bra skrivet jag håller helt och hållet med dig =)

Dessutom brukar otrogna killar oftast vara mest svartsjuka nästan som du beskriver det.

För övrigt är din blogg suverän och det visar din riktiga jag. Alla som skriver skit kommentarer är bara avundsjuka för att du är så bra!killar vill ha dig och tjejer vill vara som dig.

massor med kramar =)

2010-10-21 @ 14:14:36
Postat av: Black

Bra skrivet! =)



Men det gäller ju inte bara killar när det kommer till kontroll freaks?

tjejer brukar vara väldigt duktiga på det dom med =P

2010-10-21 @ 16:17:20
Postat av: Anonym

Svartsjuka är inte brist på förtroende, utan ett tecken på kärlek

2010-10-21 @ 16:58:17
Postat av: jw

Svartsjuka är väl inte kontrollfreakhet utan mer att man är rädd att förlora sin tjej för man tror hon håller på med andra. Liksom jag var svartsjuk på min tjej och jag tror jag drömde om det på natten för ja var alltid rädd när ja vakna. Jag kommer inte ihåg vad jag drömmer men det var ju ett tecken. Många killar är kontrollfreaks men lixom vi är ju rädda att ni tjejer ligger omkring för otroligt många gör ju det....även killar givetvis men endå..

min syn på svartsjuka kan va så som du skrev men när jag var det var jag så kär i min tjej att ja var livrädd att förlora henne, jag vill inte kontrollera hennes liv för det kan jag inte men vill iaf att hon ska förstå att jag älskar henne lixom.

2010-10-23 @ 13:14:51
Postat av: Johan

Jag kan säga att jag litar på tjejen ifråga tills dom bevisar motsatsen.

Jag tror de finns befogad och obefogad svartsjuka.

Mitt ex kritiserade mig för att vara svartsjuka.

Visst var jag det men hon drog vissa vita lögner och var nästan otrogen.

Idag är jag inte svartsjuk för fem öre pga den tjejen jag har idag är pålitlig och ärlig mot mig.

Så jag tror att vissa personer kan skapa svartsjuka och vissa passar man inte ihop med.

2010-11-10 @ 17:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0