Strömpis

igår så var partyhumöret på topp, även fast jag bara drack 2 öl,trevligt att träffa nytt folk och så..
Kom även fram 2 läsare vilket alltid är roligt:) hihi raringar.
men jag säger då det folk i örebro har inte ett system antingen höger eller vänster utan alla bara springer på varandra och knuffas och är bittra... tycker de borde säga åt vakterna att hänvisa folk till vänster eller höger beroende på vilket håll man ska gå..
Blev världens jävla slagsmål där inne det var väll kvällens action..
idag saknar jag min maddooo försöker leta reda på henne någonstans men hittar na inte:)
pusss

Postat av: Maddiiieek (ÖREBROS STÖRSTA BLOGGERSKA)

Hääär är jag stumpaan! :D <3

2010-10-09 @ 16:42:41
URL: http://maddiiieek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0