skit, skit inte skit:D

Nä om jag ska vara ärlig har jag mått skit de senaste dagarna, men nu är det slut med det.
Nu ändrar jag inställning och det känns redan mycket bättre!
Det gäller att inte låta sig falla mer,jag började med att tänka på vart jag var för några år sen och vart jag e nu å faaan va det känns bättre.
Så många människor jag lämnat bakom mig som tyngt ner mig.
Så nu tänker jag på vad som tynger ner mig och JA jag har dumpar ytterligare några som tynger ner mig.
Jag pratade med min bästa fia erixon i går å jag mår så bra när jag får prata med henne<3 bääästa fisken:D
Här står min fia vid stora bilen:D
Kommer bli galet HÅNGEL i norge då jag och fia ska vara med varandra i hela 4 dagar:D:D
Å massa goosigoos:D
Hon e BÄSTASTE!

Postat av: din bästis Fia

WUHUUUUUU!!!!! Med martin Karlzzonz EVO :9

Kommer bli vääärsta draget ;) pusss



<3<3<3

2010-10-14 @ 21:30:42
URL: http://fiaerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0