LÄSARTÄVLING VAD VILL NI HA?

Idag startar en ny LÄSARTÄVLING i samarbete med www.nuknuk.se
Det ni behöver göra är att
1.Gå in på www.nuknuk.se och välja ut era favorit produkter.
2.En förklaring på varför just dessa produkter valdes ut.
3 motivera varför just DU skall VINNA?

4. länka till min blogg och komentera dessa 3 ovanstående punkter.
LYCKA TILL!


Postat av: isabell

Handväska camel guld

Handväska svart guld är mina två favoriter .



tycker dessa väskor e grymt snygga, stor och bra med utrymme.



jag älskar väskor men har tuvärr inte råd att köpa en ny. har aldrig vunnit nått så det skulle va kul. skulle bli jätteglad.



/isabell

2010-10-07 @ 18:06:10
URL: http://missbelladonnaslife.blogg.se/
Postat av: Jannizz

1. Benvärmaren ^^

2. Den var snyggast a-a

3. För jag gillar inte micros! de ska va stora benvärmare!



hoppas jag vinner love your blog HUN! :D a-a!



2010-10-12 @ 23:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0