Ibland vill jag bara vara ifred!

Idag gjorde jag typ allt för att fula till mig så ingen ska känna igen mig, uppsatt hår,utan smink, stor pösig jacka, jeans i stövlar.. så man kan få vara ifred ingen känner igen en.
Men likt förbannat kommer det fram 2 personer, jätte kul att ni kommer fram men ibland har man ingen lust att träffa folk. fick iallfall höra att jag var otippat fin utan smink , tack för det.
Nu ska jag bara mysa med mig själv, ta ett varmt bad,och ta hand om min hy..
pussar på er!

Postat av: Jeanette Carlsson

Ja ibland är det skönt att gömma sig i sig själv. Bara synd att man inte får vara i fred. I dag har jag en dag då jag vill vara inne och bara bry mig om mig själv och min sambo när han kommer hem. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0