Så jävla nöjd!

Just nu är jag så jävla nöjd med allt i mitt liv, och jag skryter inte utan jag berättar var hur nöjd JAG är med mitt liv,karriär,kärleksliv och alla mina drömmar!
Allt bara flyter och allt man kämpar för ger med sig mer och mer..
Jag kör bara på mår bra, är glad och jävligt kär!
Och snart kommer han hem människan jag älskar mer än allt annat,och nu förstår man hur dum man var som lämnade dig för mina drömmar när jag nu lever i dem och du står kvar<3
Det finns bara en mina ögon är öppna för och det är du..
Mina vänner som betyder så otroligt mycket för mig och som stöttar mig ni är obeskrivliga finns inga ord för hur mycket ni betyder!
Stort <3 till er!!!!!


Postat av: Andreas Sundqvist

Vad härligt !

Ramlade in här, men vad KUL att du mår så bra...

Grattis...

Andy

2010-11-30 @ 01:20:57
URL: http://worldwideandy.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0