Jobb helg!

JAg blir så sur på mig själv att jag inte bloggar, men finns ju ingen tid!?:(
OCh när jag e ledig ifrån jobbet så är det modellande/styling som gäller..
Men jag hoppas att ni där ute har lite förståelse över detta:) nu nästa vecka är jag ledig 2 dagar och kommer nog köra fotosession 1 av dagarna men sen har jag en HEEEL dag bara för er<3<3<3


Saknar er mina kära läsare och ni gör verkligen mig så glad med alla era fina komentarer<3



Just nu:
Kom nyss hem, satt på datorn och massa skön musik, la mig i badet med en kall öl och bara njöt.
Mjukisbrallorna på håret sitter i en slarvig knut och i högtalarna spelas det just nu: deadmau5-right this second.
Livet just nu är underbart det går frammåt och det styr ut mot europa..
Kommer snart börja blogga på En annan sida för ett företag... SPÄNNANDE;)

Vad gör ni nu i vinterkylan?
PUss!!!

Postat av: alex

nice det :D själv ska man kanske gå i ide och komma ifrån kylan... ne men sitter mäst inne :D

2010-11-27 @ 21:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0