Vinn gratis styling värde 1200:-



Som jag skrev i ett tidigare inlägg så har ni alla mina läsare chansen att vara med och tävla om en Gratis styling
Det som man vinner är
hårstyling och hårstylings tips och trix
fullständig make up
Klädbeskrivningar och kläd tips!
(vad som passar just din kroppsform)
Färg skalor osv!

För att vara med i tävlingen så behöver ni beskriva varför just du skall vinna
och sen komentera det.!
GLÖM INTE KONTAKT UPPGIFTER SOM MAIL!


Postat av: jennifer

Jag skulle vilja vinna en heldag med styling, för att jag gillar mode och ha alltid gjort det, men jag har liksom inte tid med att hålla på med sådant. jag har så mycket som ska göras med skola och allting, så det här vore en toppenide´ att komma iväg nångång och göra något riktigt kul eftersom jag inte hinner med ens en hobby på fritiden. Här så kommer man ju både få kul och bli riktigt fin eftersom du är den bästa stylisten i hela världen :)

2010-03-11 @ 11:08:21
Postat av: Sarah

Hej!



Jag vill vinna för jag behöver verkligen smink, jag har typ ingenting och jag vill verkligen ha det nu! allt mitt smink har förstörts av mina småsyskon! jag skulle bli så glad om jag fick detta!

2010-03-11 @ 11:32:27
Postat av: Mikaela Andreasson

Hejsan! :) Jag heter Mikaela och bor i mölnlycke och är 18 år!

Jag tycker att jag borde vinna för att jag behöver ändra på min gaderob och den är så tråkig. och jag sattsar på att bli modell så jag behöver råd angående klädsel och sminkning osv! så därför tycker jag så!

2010-03-11 @ 12:26:30
Postat av: MartinaVN

Hej! Jag skulle vilja vinna för jag själv håller på lite med styling på fritiden och skulle gärna vilja se hur en riktigt stylist gör det. Vore även kul att se en ny sida hos sej själv. Istället för att man istortsett jämt hjälper kompisar med styling att man för en gångsskull blir stylad själv. Jag är en tjej som vågar prova alla nya stilar och är inte rädd för färger. Kram Martina

Postat av: Jonna

Hejsan, jag skulle vilja vinna för att jag vill finna min mer personliga stil. Är så trött på mina vardagliga kläder så skulle behöva bra tips på hur man kan uppdatera garderoben på ett bra sätt. Har så breda axlar och armar, stora bröst. Kan vara knepigt ibland att finna kläder som passar.



Även mitt hår är en enda stor röra just nu eftersom jag just gått från brunt till blont och därav fått klippa av en hel del. Är inte van vid att styla mitt "korta" hår, så skulle vara skönt med lite tips =D Kram Jonna

2010-03-11 @ 15:40:49
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

Hejsan gumman ;D

jag skulle vilja vinna för att för att jag älskar smink & kläder osv Dock känner jag inte alltid att jag är så bra på det!

Och skulle vara kul att få lite tips & så spec från ett proffs som dig ;)

2010-03-11 @ 18:48:08
URL: http://myzaans.blogg.se/
Postat av: E L I N ~ ♥

hej.

jag skulle vilja vinna för jag har alltid blivit kallad man. & jag vet helt seriöst inte varför.

& om jag fick lite smink tips & klädtips som passar mig kanske jag blir "kvinnlig"

själv tycker jag inte att jag liknar en man, men det börjar blir lite segt att höra det.

& jag tycker det är jätte roligt att fixa andras hår & sminka folk så detta skulle lära mig något.

förhoppningsvis.

så om jag skulle vinna skulle jag bli jätte glas skulle hoppa ända upp till taket.

håller tummarna.

puss(L)

2010-03-11 @ 20:50:11
URL: http://neths.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej, jag heter alma och jag älskar verkligen att piffa till mig.

du hade komenterat min bdb om att jag hade en fin stil.

det är inget jag direkt kan hålla med om. så det är därför jag skriver denna motivering.

jag älskar att fixa till andras hår och makeup.

smink är faktiskt en del av livet.

jag vet inte varför.

jag har en foundation som jag får finnar av. och det är inte bra. jag hoppas verkligen på att få vinna.

kram.

2010-03-14 @ 14:56:52
Postat av: Anonym

Hallådär!

Gillar din blogg, sticker ut från de andra (:

Varför jag vill vinna? Mja, nu är det såhär att jag trivs inte med mig själv, jag hatar mitt hår, min kropp, mitt ansikte, jag avskyr verkligen mig själv. Jag tror nog att ett proffs skulle klara av att lyfta fram den fina Felicia. Min bilddagbok heter MistressMoon, kolla in där om du vill se hur jag ser ut och vad du har att handskas med. Tack, och kram på dig!

2010-03-14 @ 20:16:01
Postat av: Elina

Hej:D



Jag skulle vilja vinna en styling för att för det första utbildar jag mig själv till stylist, går andra året på gymnasiet och skulle gärna vilja se vad andra rekomendrerar till mig, det kanske inte alls är som jag ser mig. Skulle vara spännande i alla fall, har aldrig låtit någon annan tipsa om vad jag passar i o.s.v



Mvh En glad skånetös:D

2010-03-21 @ 01:12:23
URL: http://elinaanderssondalby.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej Billström!

Jag fyller snart 20 år jag med och det hade varit ett ypperligt roligt tillfälla att få en make up-rådgivning ifrån dig.



Jag tar även studenten snart och snart är det studentbalen så det hade varit perfekt med en uppfriskad förnyelse av mig!



Kram på dig / JJ

2010-03-26 @ 18:48:20
Postat av: Peter

Hej!



jag tycker att jag ska vinna för många skäl, som att jag är den enda killen här som skulle vela bli stylad.. jag har varit modell för fotografer förr och vill bli de igen, fast nu vill jag få något ut av det också. jag tycker de är bra att se snygg ut.. men jag bryr mig inte så mkt om det, bara jag inte skämms! jag har alltid velat bli modell! och jag skulle vara glad om jag fick bli det!



Mvh Peter ;)

2010-03-26 @ 20:06:59
Postat av: Bitter

Halojj! Vet du vad det är för märke på ögonskuggs paletten du har på bilden? Skulle vilja ha exakt en sådan!

2010-04-12 @ 19:27:53
URL: http://bitterfittas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0