SKRIV EN bra sak om dig själv!



I dagens sammhälle så har det blivit naturligt att tjejer/kvinnor ska klaga på sig själva och sin kropp!
Så jag tänker vara den sóm inte gör det.
För alla är vi olika och lika unika,det finns ingen som du.
Ingen som har lika dan kropp som dig,eller personlighet.
Det ska man vara stolt över!

Så skriv bara bra saker om dig själv
och komentera gärna!

Jag börjar så här!

En genomsnäll människa med mycket humor,älskar mitt ansikte utan smink. har snygg rumpa och tycker väldigt mycket om formen på mina bröst, min mage är brun och fin. och älskar att sminka och se förändring på människor.
Att kramas älskar jag.tycker om min lägenhet då den verkligen känns som ett riktigt hem nu,och jag trivs med mitt jobb!
Jag tycker själv att jag är en riktig puma och jag skiter i vad andra tycker.

Gör nu era egna menigar:D




bloggar

Postat av: jo-jo

Jag är positiv, kan aldrig hata någon, är älskvärd, blir aldrig hatad, även om folk gillar mig lite mindre ;) Folk vänder sig till mig i svåra stunder eller om det bara gäller läxor x) Jag är kreativ och social.

Jag gillar min bröst x) Och jag skämms inte för vem jag är, vad jag äter, vad jag har på mig eller vilka jag umgås med :D



Tack o hej :D<3

2010-03-04 @ 12:33:17
URL: http://neonorange.blogg.se/
Postat av: Madelene

gillas starkt med bra meningar om sig själv! (y)

jag tycker om mitt hår.. & gillar mitt utseende över lag! (y) kolla in min blogg. :)

2010-03-04 @ 12:52:06
URL: http://jenniemadelenejohansson.blogspot.com
Postat av: Tiffy

Helt fel dag för mig för att hitta något positivt.

2010-03-04 @ 13:21:00
URL: http://tiffyss.blogg.se/
Postat av: Tessan

Härlig blogg du har.



Jag är en bra mamma å matte. Gillar mitt långa hår.

Står för mina åsikter. Klär mig hur jag vill å skiter i vad andra tycker å tänker.

Anser att det är bättre med lite damm i hörnen än ett rent helvete

2010-03-04 @ 13:39:31
URL: http://tessansmode.bubbleroom.se
Postat av: Nife

word!

2010-03-04 @ 14:11:36
Postat av: Petra

Kul idé.:) Jag är en person som människor kommer fram och pratar med fast jag aldrig träffat dem tidigare. Jag är en person som visar framfötterna och tycker om att hjälpa andra människor, kan jag så hjälper jag till. Jag har en fin kropp som vackra höga kindben. Jäkla jantelagen som gör att man nästan tycker det är pinsamt att skriva sådana här saker om sig själv.^^

2010-03-04 @ 14:18:23
URL: http://yrvadret.bloggplatsen.se/
Postat av: wiiihoo

linnea: hmm...jag är stolt över att jag står för vem jag är. jag klär mig som jag vill o skiter i vad andra tycker o tänker om det. jag gillar min rumpa :)

My: jag har alltid varit stolt över min kropp. jag gillar mitt ansikte xD och jag står för det jag tycker och tänker.

2010-03-04 @ 14:45:16
Postat av: izabelle

jag är nöjd med min kropp faktiskt , eller ganska. benen kan vara ett missfoster ibland.

:d

2010-03-04 @ 14:59:49
URL: http://bellanilsson @ bdb
Postat av: Elin

Gillar mig själv över huvudtaget faktiskt.

Men ett litet + kan nog mina ögon få, gör allt för vackra ögon & min lena hy, gör allt för vackra ögon och fin hy!

Kolla in min blogg kramar! :)

2010-03-04 @ 15:02:42
URL: http://trollungeen.devote.se
Postat av: Anonym

Jag älskar mina ögon, långa ögonfransar stora ögon som e isblåa :D Jag gillar mitt långa hår många som säger att dom vill ha det hehe, Jag gillar mina ben:)

Min ansiktsform och mina piersingar i tungan och naveln hehe (a) Jag är alltid glad och folk vänder sej offta till mej när dom behöver prata ut.:)

2010-03-04 @ 15:03:21
Postat av: fanny

vilken bra ide!

schysst 12-åring som har ganska perfekt ansikte(näsan är för stor) men jag tänker inte lägga så stor energi på det..

har långt hår, ner till brösten, passar i alla sminksorter och färger, jag är rätt duktig att fotografera, och älskar att sminka mig..

jag tyckte att mina ben var för 'smala' men när jag tittade på dem nu så var de helt normala!

och jag gillar min längd på kroppen (1.64) och normalt utvecklad..

2010-03-04 @ 15:18:39
URL: http://fannymagnuson.soclog.se/p/
Postat av: siri ståhlberg

jag tycker att mina ögon har fin form. och jag gillar mina fräknar.

2010-03-04 @ 15:36:46
URL: http://www.siristahlberg.blogspot.com
Postat av: Stina

Jag är ganska bra på gymnastik och jag gillar min klädstil. Jag står fr vad jag tycker och jag gillar mitt hår, även om det är ganska slitet för att jag alltid torkar det med hårfön. Jag gillar mina händer (a) och jag blir ofta nöjd med mina noveller som jag skriver ibland!

Det kändes bra att skriva det :)

TACKTACKTACTACKTACK! :)

2010-03-04 @ 15:43:25
URL: http://stinaagunnarsson.blogg.se/
Postat av: linn

jag har aldrig riktigt varit missnöjd med min kropp, jag har haft komplex för min näsa, men jag orkar inte lägga energi på den längre,

jag har fin midja och jag gillar mina ögon.

det kändes bra :)

2010-03-04 @ 16:06:33
Postat av: Jennie

Vilken bra idé du kommit på! Jag tycker att jag har fina ögon, speciellt när jag sminkar mig. Mina ben är ganska vältränade och bruna, jag har fin naturlig blond hårfärg.

2010-03-04 @ 16:23:41
Postat av: E

Jag är en kreativ tjej som älskar att rita och måla och får ofta komplimanger för mina verk. Jag är naturligt smal och har långa fina ben och en fint formad rumpa. Jag har fylliga läppar och mörka ögonfransar, hela mitt ansikte är faktiskt fint i sin helhet, jag går alltid osminkad! Sminkar mig bara när jag själv vill (vilket är sällan, hehe). Jag blir lätt brun på sommaren, faktiskt riktigt brun, och jag får söta fräknar över näsan och kinder vid denna period. Min kropp i helhet ser bra ut. Jag är snygg, riktigt snygg!



Men alla har komplex och saker man är mindre nöjd över. Jag har t.ex svårt att gå upp i vikt, har alltid varit väldigt smal. Jag har rätt många leverläckar som jag verkligen ogillar. Och visst, lite störra bröst hade inte skadat (har A-kupa). Okej, det var meningen att jag skulle säga allt som jag gillar hos/på mig själv.. men om jag väger det posetiva mot det negativa.. så märker jag att det jag faktiskt har (som långa ben) borde jag vara mer stolt över! Man måste fokusera på det som man gillar istället. Men fan det är as svårt :s



/ 16 år

2010-03-04 @ 16:41:57
Postat av: stepahnie

ja tkr inget e fult me mej , ja älskar mej själv & ja e snyggast av alla. & ja hatar folk me dåligt självförtroende för dem vill bara ah uppmärksamhet . synd om er some fula ja eiallafall snygg

2010-03-04 @ 17:01:02
Postat av: linneaa :D

bra att du vågar, det är inte många som gör ! :D:D

jag tycker att jag har fint långt hår, röd & bra mun xdd Jag gillar min panna me, Xd

bra ! :) §

2010-03-04 @ 17:01:25
Postat av: Dixie

Hela jag är snygg.

2010-03-04 @ 17:45:25
Postat av: Evelina

SKit bra! Man ska vara nöjd med sig själv! :D Jag tycker om mitt ansikte och mina ögon, brösten är det heller inte fel på hihi ;) ja o så tycker jag att jag är bra på att skriva minsann :D

kramar

2010-03-04 @ 17:45:29
URL: http://silverninas.blogg.se/
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

jag är en snäll person som alltid bryr sig om andra.

De säger att insidan synd på utsidan.Därför är jag väldigt söt också ;)

I love min rumpa sum puttar ut lite gulligt!

& mina lår !!

Är även super nöjd med mina ögonfransar !!



kram

2010-03-04 @ 18:01:47
URL: http://myzaans.blogg.se/
Postat av: matildac

okej =D

2010-03-04 @ 18:08:26
URL: http://matildac.blogg.se/
Postat av: Ellie

Vilket kanoninlägg! :D

Jag gillar mitt ansikte, mina ögon. Jag tycker att mina bröst är riktigt fina och mina ben är det heller inte fel på.

Min rumpa är ganska stor men den är charmig och skön att sitta på så då är det ju inget problem ^^

Jag är en bra lyssnare och tar alltid hand om mina vänner :)

2010-03-04 @ 18:24:37
URL: http://tower.blogg.se/
Postat av: sofia

jag älskar min mage eftersom att jag har magrutor

jag gillar mitt blonda perfekta hårfärg och mina isblåa ögon

jag ser jättefin ut i smink

jag sjunger jättebra och är nöjd över det

jag gillar verkligen min bröstform och lite mer

2010-03-04 @ 18:31:39
Postat av: nuttis

jag är nöjd med mig själv även om jag är lite överviktig, det finns mer att älska då .

jag luktar alltid gott.

jag ser bra ut i smink

jag älskar mitt bruna långa hår och min bruna stora ögon.

är man en sämre männsika bara för att man e större än alla andra !?

2010-03-04 @ 18:56:17
Postat av: nathalie

Jag är super glad och det tycker jag spelar mycket roll, jag gillar mina gröna ögon,håret & min lilla mage :D hihi

2010-03-04 @ 19:04:20
URL: http://greenn.devote.se
Postat av: melina

jag gillar mina ögon

jag gillar min färg på ögonfransarna, jag behöver inte sminka mig för de ser ut som jag har smink ändå. jag har blont hår



SEN HATAR JAG MINA BEN OCH MIN MAGE. jag vet att jag inte e fet, jag har xs men vafan? mina ben e så feta :(

2010-03-04 @ 19:05:20
URL: http://moamelina.blogg.se/
Postat av: emmaa

gillar mitt hår och mina ögon. och jag tycker att jag har bra humör och är possitiv om många saker .

2010-03-04 @ 19:06:10
Postat av: ida

men det kanske är lätt för dig och endel andra och säga eftersom ni själva kanske har perfekt kropp osv osv .... bra blogg :)

2010-03-04 @ 19:17:12
URL: http://idaous.blogg.se/
Postat av: F@ck!n' B!tch

Det skulle ha varit bättre om du du la ut en bild på en ful tjej.

2010-03-04 @ 19:28:25
URL: http://fackinbitch.blogg.se/
Postat av: Ebba

Hej! Mycket bra sagt, jag försöker säga något bra om mig själv varje gång jag ser mig själv i spegeln, det är ett bra tips att förbättra sitt självförtroende! Jag orkar inte med tjejer som säger att dom är feta/fula när dom är grymt söta och är pinnsmala! Hmm.. Något jag gillar med mig själv är väl mina ben, jag har ganska långa ben och jag tycker det är snyggt! Jag gillar också mitt hår, jag är lycklig att det är naturligt platt! Jag tycker också att jag har fina ögon..

2010-03-04 @ 19:31:20
URL: http://jolde.blogg.se/
Postat av: Emelie

Äntligen någon som tycker som jag! :)

Man ska vara stolt över sig själv och personer med bra självförtroende är mycket mer tilltalande än de som alltid klagar på sig själva.

Man måste lära sig att säga 'Tack!' istället för 'Nej' när man får komplimanger. ;)



Nåväl; Jag är alltid glad och flummig och jag skrattar åt i stort sett allt. Jag är bra på att få andra på bra humör och älskar att släppa loss och vara galen..! ^^ Jag har snygg, välformad rumpa och är dessutom ganska välutvecklad för min ålder. Plus att jag är väldigt smart! Jag har långt, tjockt hår också och jag får ofta höra komplimanger om det. :)

Det sista jag borde tillägga är väl att jag har vältränade ben och att jag vågar vara mig själv och inte bryr mig om hur andra tycker.



Det där kändes skönt, för jag har faktist haft väldigt dåligt självförtroende på grund av min dåliga hy, men nu har det börjar bli bättre och jag är mycket gladare och mer självsäker, vilket gör att jag får mer uppmärksamhet av killarna också, haha.. ;)

2010-03-04 @ 19:33:04
Postat av: emi

Jag är kreativ och kan skapa saker som jag blir riktigt nöjd med. Har de bästa ansiktsdragen jag skulle kunna önska mig och ser jäv**** bra ut i övrigt också. Jag är tondov men sjunger ändå. Jag lär mig någonting nytt varje dag nu och det känns otroligt bra.



Toppen inlägg det här, kul att läsa alla bra saker :)

2010-03-04 @ 19:45:31
URL: http://talesfromthelab.blogg.se/
Postat av: Celestine Auster

Jag är nöjd med min kropp, och jag tycker det är alldeles gräsligt att unga tjejer klagar på sina kroppar. En del låter t o m operera sina könsorgan. inte klokt nånstans.

2010-03-04 @ 19:50:42
Postat av: matidalala

Nice blogg =)

2010-03-04 @ 20:13:55
URL: http://qwentus.blogg.se/
Postat av: Sara Karlsson

Jag är nöjd mina ögon som skiftar i blått och grönt. Jag älskar mina fräknar för om jag får finnar syns de inte alls lika mycket som de skulle om jag inte haft några fräknar.

2010-03-04 @ 20:35:59
Postat av: mimmi :D

jag är nöjd med mina ögon, hårfärg å mage :D

2010-03-04 @ 20:38:54
URL: http://oboysugna.blogg.se/
Postat av: anna

jag är den jag är ingen annan låsas inte vara den jag inte är. jag är nöjd att jag vart jag.

2010-03-04 @ 20:39:23
Postat av: Cecilia

Jag är nog mest nöjd med mitt ansikte. Mitt blonda långa hår är också fint. Min lilltå är mycket vacker.

Jag kan inte sjunga, men jag gör det ändå bara för att jag älskar det. Jag tycker själv att jag har långa, bra formade ben och ganska okej rumpa.

Jag tycker också mycket om mina ögon, fast jag blivit mobbad över dom i min barndom. Dom är stora och blåa och jag älskar dom.



Resten av kroppen ignorerar jag bara ;)

Stå på er tjejer, våga tro på att ni är vackra!

2010-03-04 @ 20:43:41
Postat av: Anonym

Mitt hår är helt okej!

Tack för en underbar blogg förresten.

2010-03-04 @ 20:48:47
Postat av: Anonym

Jag är bra på att sminka mig, mina ben är jättesnygga i highheels, min mage ser helt perfekt ut frmaifrån i halvmörker (hahah!), Min ögonfärg är fin och jätteblå speciellt när man ser dem i ljuset, jag är smått galen och inte för självsäker, jag blir enkelt glad och jag bryr mig om andra. Mitt hår har en fin färg och de är min naturliga hårfärg

Damn.. de va ju endå ganska mycket. Aldrig försökt tänka på de förrut hmm...

2010-03-04 @ 20:49:31
Postat av: Anonym

jag har inget fint :(

Eller.. jag gillar mitt hår..jag gillar mina ögon (:

jag hatar mina fötter och allt annat med mig :)

Men det lär man säg att leva med, R? :D

2010-03-04 @ 20:54:35
Postat av: Anonym

jag gillar mina ögon starkt :)

det känns bra att någon äntligen har gjort såhär, då får man äntligen visa vad man själv tkr om!

om jag tex skulle säga att jag gillar mig själv skulle folk bara tycka att jag var självisk!

men här kan man säga det med gott samvete :)

we like that ^

2010-03-04 @ 21:17:23
Postat av: Kiiim :D

hmm inget lixom :/

gills det om ja säger toffsarna på benen? :(

ja ä lixom osynlig utan dom..

2010-03-04 @ 21:20:57
URL: http://ahboow.blogg.se/
Postat av: KalasBrutta

kanon bra idé det här läre jag bara säga.



jag är lagom !

jag har muskler på mina ben

en smal midja och en fyllig rumpa som tål att sittas på !

jag får människor att skratta!

om det är för att jag är rolig eller om jag har något i ansiktet, det vet jag inte.

Jag älskar att kramas, och att ge komplimanger , för att se reaktionerna ! :)



mera Kärlek åt folket!

// 16 år

2010-03-04 @ 21:23:24
Postat av: evelina

Okejdå, det var lite frestande.

Jag kan göra alla på bra humör, jag har grym längd!, har världens finaste pojkvän som jag förtjänar...

det var svårt detta;/

2010-03-04 @ 21:29:53
URL: http://focusonme.devote.se
Postat av: Anonym

bra skrivet !:D

det är sånt här man vill läsa och kommentera på !



jag är nöjd med att även fast jag inte är nån som är smartare än andra eller fattar lättare än andra så ger jag aldrig upp lätt. jag driver mig sjäv så högt jag kan. jag har hur svårt för matte som helst men jag sitter där timme efter timme och försöker förstå hur jag ska lösa alla talen . till slut funkar det och jag har kommit in i hard gruppen på vår skola. det är jag väldigt stolt över.

2010-03-04 @ 21:31:16
Postat av: isabellen

Lätt för dig att tycka så om dej själv när du är så sjuuukt snygg..!

På plus sidan idag lägger jag:

-mina bröst

-mina ögonfransar

-mitt hår

2010-03-04 @ 21:32:22
URL: http://spaderdamen.blogg.se/
Postat av: sabina

Okey, tänkte jag också kunde skriva något..



Jag är nöjd med min kropp, mitt hår och mina ögon. Oj, vad själviskt det lät :o

2010-03-04 @ 21:33:28
URL: http://sabinams.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag är en väldigt snäll tjej, jag bryr mig om vännerna jag har runt om kring mig,.

jag ställer alltid upp för dom när dom har det jobbigt och vill prata.

dom vänder sig alltid till mig först.



Jag är också nöjd med mitt utseende, mina bruna ögon, och mitt långa mörka hår.

jag gillar mina långa ben.

och mina läppar.

2010-03-04 @ 21:33:58
Postat av: Anna

Jag tycker att jag är bra på att skriva och rita ibland. Jag älskar mitt fina tjocka, glansiga blonda hår! Känns ju konstigt att säga sånt, ego, ;)



Kram! (:

2010-03-04 @ 21:38:10
URL: http://www.kinbaarg.devote.se
Postat av: Anonym

jag har fina ögon och med ögonfransar som är längre än lösögonfransar, skitfint :) och min rumpa är fin & jävligt fast, mums :)

2010-03-04 @ 21:44:37
Postat av: pussy*power

JAG ÄR EN JÄVLIGT LÄCKER KVINNA MED BÅDA FÖTTERNA STADIGT PÅ JORDEN! Vid 46 år fyllda vänder sig fortfarande killarna (och tjejer) om efter mig, prisar min skönhet och hjärna, har grym sex med mig.... och jag är fortfarande ödmjuk!

2010-03-05 @ 00:53:08
URL: http://pussypower.wordpress.com/
Postat av: sofia andreasson!

Hejj, fan va fin du är.. du är så small och perfekt som jag inte är jag är tjok kort!, och inte deräkt fin men många tkr jag är det så jag får väll lita på det gå in på mig blogg vet jag :)



http://ssoofiiaaa.blogg.se

2010-03-05 @ 07:39:35
URL: http://ssoofiiaaa.blogg.se/
Postat av: simone

jag gillar formen på min rumpa

mina ögon och älskar mitt hår! helt awesome!

heheh.



kolla gärna in min blogg : http://sajmone.blogg.se

2010-03-05 @ 09:02:44
URL: http://sajmone.blogg.se/
Postat av: lisa

Jag har skitsnygga läppar och fint lockigt hår.

2010-03-05 @ 09:14:09
Postat av: Fia

Själv har jag aldrig förstått meningen av att klaga över något. Det är så onödigt. Varför klaga? Man har sin kropp. Var nöjda med det ni bär på. Det är ju trots allt ni som har kommit till denna världen. Jag förstår faktiskt inte på detta klagande på ens kroppar, Alla ser bra ut så är det bara! Det går inte finna fel hos personer. För alla ser olika ut.



Jag är en väldigt posetiv tjej. Jag är nöjd med mig själv. Tar mig för den jag är och accepterar mig för den jag är. Jag tycker om min kropp till högsta grad och skulle aldrig vilja ändra på något. Skulle jag gå och ändra på något så anser jag inte att det är jag och min personlighet längre. Då har jag ändrats som person helt o hållet. Då är det inte "jag" längre. Man ska vara nöjd för den man är. Jag tycker att det är bra att göra sådanna här bloggar som låter kvinnor/tjejer och undomar som låter sig själva skriva posetiva saker om sig själva! Det är väldigt nyttigt!



Det är faktiskt såhär. Väger ni jämnlikheten mellan posetiva och negativa saker så överväger posetiviteten. Det vi människor inte märker av är att det ända ni hör och säger/ klagar på hela tiden är just detta negativa utbud. Lär er att vara nöjda för den ni är. Det går inte att ändra på något.

Ni är fina som ni är. De är eran personlighet som räknas och det ni har inne i hjärtat. Det finns ingen lag på hur man ska se ut. Man är gjort för den man är.



Ha det gott. Fia

2010-03-05 @ 09:17:16
Postat av: Sara

Hej!

De bästa med mig är att jag både är grymt snygg och extremt smart! Jag har en perfekt kropp och ansikte och MVG i nästan alla ämnen. Jag hinner dessutom ha ett liv vid sidan om all skola. Jag är en jättebra och lojal vän och har lätt för att snacka med andra. Jag är en person som får andra att känna sig säkra med mig. Det är nog för att jag känner mig så säker på mig själv. Jag är annorlunda, men på ett positiv sätt och jag vet var jag har mig själv!

Länge leve oss positiva människor!:D<3

2010-03-05 @ 09:43:57
Postat av: Anonym

varför är vi människor som är "överviktiga" mindre värda? Liksom det händer aldrig att en kille skulle vända sig om och kolla på oss, även om vi har ett gulligt ansikte så är de oftast kroppen som gäller.. nån som håller med`?

2010-03-05 @ 09:44:02
Postat av: sarastille

skitcool tjej är du! :D



jag är en glad tjej med mycket humor, men kan även bli riktigt förbannad. jag älskar att hjälpa andra människor och jag känner själv att jag har mycket omtanke och medkänsla.

jag är nöjd med hur jag ser ut och jag älskar att jag klarar mig så bra i skolan!



tävla om att bli Veckans blogg;

http://stiille.blogg.se

2010-03-05 @ 09:48:58
URL: http://stiille.blogg.se/
Postat av: Ellen ♥ | hejjellen.blogg.se

ha en bra dag!:)

2010-03-05 @ 09:49:15
URL: http://hejjellen.blogg.se/
Postat av: susan

Hej! fin blogg!♥

Kolla gärna in min :P♥

2010-03-05 @ 09:51:29
URL: http://skrattarmest.blogg.se/
Postat av: Carolina [fotograf]

Jag är känd för den glada tjejen med skinn på näsan som inte låter något stoppa mig ;)

2010-03-05 @ 09:53:35
URL: http://caroflina.blogg.se/
Postat av: Anonym

det enda jag älskar med mig själv är mitt hår, det hade kunnat vara lite längre, men jag får så bra volym med det, o många av mina kompisar är avisar ^^

mina ögon är oxå ganska fina, dom har många olika färger, gul/brun i mitten, sen blir dom jätte mörk gröna, och långa ögonfransar.



det finns 10000 grejer som jag värkligen HATAR med min kropp, så det finns inte direkt så mkt jag är nöjd med.. jo, mina läppar också, dom är stora o fylliga, hehe

2010-03-05 @ 09:55:06
Postat av: vallee<33

e de due??

2010-03-05 @ 10:01:12
Postat av: Malin

ska bli SÅ skönt att komma hem och sätta på sig de fulaste kläderna för att sedan gå ut till hästarna och andas in deras oparfymerade doft och efter några timmar komma in och lukta bajs i håret.



Jag förstår att det är lätt för dig att säga till folk att man ska vara nöjd med sig själva.. Tänk efter. Tror du det hjälper på personer som har lite mage eller lite kraftigare ben? Jag lovar att de får ångest så fort de kollar i din blogg ändå.

2010-03-05 @ 10:21:21
Postat av: JooBoo

fick en av dina "reklam" på bdb så tänkte jag skriva lite på din blogg när du tänker på bra sätt. :)

Hela uppväxt har jag varit inte så fin men hade ingen komplex för det för att jag lärde mig tidigt att man ska inte ha det. Jag brukar se mig själv o tänka - fan vad jag ser bra ut! tur att jag har inte samma t.ex ansikte, ben eller någon annan kroppsdel som andra "fula" har. Så tycker jag det gör mig snyggare. :)

2010-03-05 @ 11:18:58
URL: http://jooboo.blogg.se/
Postat av: Thanyah :D«3

Jag tycker om mig själv , men jag känner mig så udda från alla andra men jag .... Ja jag vet att man ska gilla sig själ och det gör jg me inte på allting men en del gör jag faktiskt ... :D HEJ ..

2010-03-05 @ 13:08:15
URL: http://thanyacute.blogg.se/
Postat av: Emilia

jag gillar mina ögon.får alltid komplimanger för dom.

gillar mitt hår när det är fixat.

ibland gillar jag mina former fast ibland önskar jag att jag var helt platt och rak.

och jag älskar att jag alltid går emot strömmen och vägrar snacka skit om andra tjejer.

2010-03-05 @ 13:55:52
Postat av: MartinaVN

Det jag gillar absolut bäst på mig själv är mina fina ögon:) Jag känner mig alltid snyggare efter att jag tränat än innan .. hur svettig o jävlig jag än är då men då vet man att man gjort nått bra:)Sen gillar jag nog mina läppar lite bara för de är ganska stora o fylliga:) //Martina

2010-03-05 @ 14:47:40
Postat av: Kristin

Tusan också. Fel dag för ngt positivt men få se... Ögonen. Stora och mörka med mörka länga färger. Mitt otroligt långa hår som har en alldeles unik brunfärg och min välformade runda rumpa. Ah. Hah det känns faktiskt bättre nu ;) Tack o hej ;)

2010-03-05 @ 17:11:36
URL: http://kriistiins.blogg.se/
Postat av: jennifer

Jag är väldigt possitiv(oftast) och är verkligen INTE blyg!

Jag gillar min rumpa och min mage och så tycker jag om mitt hår :D

2010-03-05 @ 17:13:27
URL: http://horsejennan.blogg.se/
Postat av: ida

hah det ända jag kan säga är att mina naglar är bra.

teheheh :p

2010-03-05 @ 17:14:51
Postat av: malin ♥

Jag är bara 13 år & har inte växt klart ,

men jag är väldigt nöjd med mitt utseende i huvudtaget, älskar din blogg, man blir så glad av den & den får mej att känna mej starkare för jag kommer på bra sker om mej själv :)

2010-03-05 @ 18:11:44
URL: http://malinlinnnea.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Hmm.. jag gillar mitt långa platta hår, min platta bruna mage och mina låååångaaa smala ben! gillar verkligen min längd och jag är bra på att sjunga och dansa!!



Checka! http://www.picnik.com/show/id/7218276919_hZqjC/t/black-and-white---by-ellinor

2010-03-05 @ 18:49:26
URL: http://ellinooeer.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Jag älskar ALLT med mig själv!

2010-03-05 @ 18:57:03
Postat av: johanna

hej jag hatar värkligen min kropp

o mitt hår..

o allt annat på mion fula kropp önskar

jagv a smal

o fin istället!

hatar min kropp

2010-03-05 @ 19:00:10
Postat av: Anonym

bra idé, gillar din blogg.

jag är typ normal, gillar mig själv ganska mycket. försöker gå ner några kilo och bara på några veckor har jag gått ner 4 kg, så jag gillar när jag gör framsteg. och annars är allt bra med mig förutom att ansiktet är ganska felande, när jag anstränger mig får jag utslag eller nått sånt men annars är jag nöjd :)

2010-03-05 @ 19:34:56
Postat av: Miiia

det beror på hur jag känner mig den dagen.

är jag glad så älskar jag mig själv och är jag ledsen så ja..

men jag gillar mitt ansikte, speciellt mina ögon och läppar!

och jag älskar min röst (kanske låter konstigt men massor säger att den är jätte fin!) min hudfärg och mitt hår. Sen ¨så gillar jag mina bröst oxå ^^

2010-03-05 @ 20:06:46
Postat av: elin

något jag är riktigt nöjd med på mig själv, det är helheten! jag är liten och kort som allafall jag tycker är fint... jag är propotionerligt (stavning? Oo) byggd, jag har fina ögon, ascool frisyr/färg och snygga ben... jag är helt enkelt nöjd!!

2010-03-05 @ 21:32:31
Postat av: atto

Va på en föreläsning om hur media påverkar oss om det, grymt bra måste jag säga

2010-03-05 @ 22:19:37
Postat av: Tove Engberg

Jag är bra på att sjunga, vann 1 tävling för ngt år sedan. (:

2010-03-05 @ 22:34:32
Postat av: LucyMoran

Vilken bra idé!



När jag känner mig urusel på olika saker kan jag i alla fall påminna mig om att jag har en väldigt viktig egenskap - att jag är ambitiös. Jag gör alltid mitt bästa och då kan man ju inte misslyckas, egentligen. Jag är en snäll människa och jag har väldigt få fördomar och försöker få ännu färre. Jag strävar alltid efter att lära känna mig själv ännu bättre och förbättra mig så gott jag kan och så fort jag kan. Jag har bra värderingar och försöker påverka andra att också ha bra värderingar.



Kram!

2010-03-06 @ 05:55:19
URL: http://lucymoran.blogg.se/
Postat av: LYDIA

Fin blogg. Gillar hur du skriver! Jag har lagt till dig på Bloglovin också ^^ Klicka i länken ifall du vill lägga till mig :]



http://www.bloglovin.com/sv/blog/672098/lydiajosefine

2010-03-06 @ 11:06:47
URL: http://lydiajosefine.blogg.se/
Postat av: NaataliieH @ bdb

jag är bra på att fotografera . jag älskar mitt hår när det är lite lockigt . jag försöker vara mej själv och bryr mej inte vad folk tkr om mej .

2010-03-06 @ 11:13:09
Postat av: Linnea :)

ja tycker om mitt hår , ja har aldrig färgat det men ja tycker om det endå . ja tycker min ögan är fina o ja tycker också om att kramas , ja har många bra vänner så ja måste ju vara en bra vänn .

Ja tcyker också att det är bra att du gör så här :)

2010-03-06 @ 12:03:02
Postat av: daniel

fan va du e snygg :D

2010-03-06 @ 17:59:12
Postat av: Stina

Jag snor din ide och skriver att alla måste skriva någonting bra om sig själva också! :)

2010-03-06 @ 19:35:38
URL: http://stinaagunnarsson.blogg.se/
Postat av: biigmammiiee

Jag gillar att jag är tjock jag gillar att jag är ful jag gillar att mysa och sånt där men det går inte för jag har aldrig nån som vill göra det med mig:)jag gillar att du finns för du är så snygg:) jag gillar att mitt liv är ett helvete. jag gillar att jag blir slagen varje dag:) så äru nöjd nu?:):):)

2010-03-08 @ 14:05:40
Postat av: anonym

lätt för dig att säga som är vacker, :/

självklart borde alla sluta klaga, men de som faktiskt inte är nöjda då?

ska de låtsas?

2010-03-08 @ 16:36:06
Postat av: Anna

VIsst är det många som klagar på sig själva och deras utseende men att någon som ser ut så som måga vill se ut borde inte klaga på de som klagar. Du är redan smal, vacker och har grymt snygg kropp men många andra har inte det. Och det är inte så att de ser bra ut men tycker att de ser dåliga ut. De har inte särskilt fina bröst, är mulliga/feta och är inte särskilt vackra.

Vissa blir mobbade för att de inte ser ut som du. Ska de då inte få klaga över sitt utseende om de mår en smula bättre av det?

Men du har fullkomligt rätt i att man ska försöka se igenom allt det dåliga och uppskatta det fina man har hos sig.



Kram Anna.

2010-03-08 @ 19:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0