haha han försöker iallafall!

Kollade min mail och såg detta
Haha ansträngt sig iallfall!


Hej sötnos!
Jag var inne och tittade på min kompis bilder, såg din bild och tyckte du var mycket vacker, tänkte jag var tvungen att lägga till dig och skriva några sköna rader ;)
Du verkar intressant och trevlig, jag skulle gärna lära känna dig,
Kan vi snacka?
brukar du gå ut och dansa? gillar du tryckare?
Vilken ort är du ifrån föresten?
Hur gammal är du?
Vad gillar du annars att göra?
Vad gillar du för filmer och musik?
Lägg till mig, vet ja! ;) så kan vi snacka mera om dig och livet :D
Det finns mycket att berätta om mig själv och om jag skulle berätta allt så skulle det ta hela natten! ;) X)
Jag kan dock berätta lite om mig själv, jag är en halv svensk sångare/rappare som bor i Malmö, jag skriver en hel del på min fritid, dikter och texter.
Här kommer en dikt jag skrev för ett tag sen:

"En dag såg jag en tjej, som jag aldrig sett förut, så vacker.
vackra ögon.
När jag såg dina vackra ögon blev jag nervös
jag tänkte och hoppades på att en dag få se dig i verkligheten.
jag önskar att jag kunde snacka med dig en hel natt.
Alltid ha dig nära.
När jag hörde dig sjunga för första gången, blev jag varm och förälskad. ensam med dig, utan ett ljud, höra vågorna, höra din vackra sång.
Jag önskar att det aldrig tar slut
när jag säger "håll mig i handen, släpp aldrig taget"
när du släpper taget, så rinner tårarna.
men i mitt hjärta känner jag den där stunden jag aldrig glömmer , du säger "morgondagen kommer" jag säger "släpp aldrig mig" du sjunger om din förra kärlek men nu har du en ny
som du aldrig kommer glömma
jag vet att du kan göra mig stark
du tar bort all ensamhet och alla tårar, då du kom fram ur mörkret. du gör solen i mitt hjärta.
och du säger "jag ska aldrig sluta hålla om dig"
du säger "jag älskar dig min älskare"
jag vill vara i din famn tills livet skiljer oss åt."

ha du någon Msn jag kan få?
Hoppas vi ses,ha det så bra
kram *****



Postat av: JENNIE

Hej!

fin blogg du har :)

allt bra med dig ?

vilken är din favorit dag i veckan ? :D



kram Jennie !

2010-03-17 @ 21:07:44
URL: http://jennieduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0