Du har gjort mig till ett monster!



Innan detta förhållande började,så var jag den spralliga glada tjejen som aldrig ville någon illa eller talade illa om någon.
Så som jag var uppfostrad och alla älskade.
Jag skrattade aldrig om någons olycka (förutom om någon slog sig som såg lite roligt ut)
och jag hadde aldrig förutfattade meningar om någon.
jag tog det som det kom och gav alla människor en chans!

Men så fort man började prata med den här killen om att jag träffade denna människa i dag och hon var jätte trevlig!
- det är en idiot du ska inte umgås med sådanna och deras far har så mycket skulder så det finns inte HAHAHA jävla nötter asså!

Men det är ju ändå inte barnens fel och de var jätte trevliga så jag tänkte förlja med dem på fest denna halg faktiskt det skulle vara kul att få umgås med folk jag tycker om att umgås med,inte bara dina vänner.
så ajg undrar om du kunde köpa ut lite åt mig? det skulle vara jätte snällt av dig.

- nej jag tänker inte hjälpa dig när du ska umgås med tattare, och dessutom ska du jobba i helgen och jag tänker inte köra dig till jobbet bara för du festat..

okej då får jag fixa av ***** han hjälper mig alltid.
SMACK!
- du tar aldrig mer hjälp av någon annan än jag,det är ingen som vill hjälpa dig eller vara vän med dig! de vill bara ha någon att driva med fattar du väl!
´Du passar inte in hos några så lika bra att du umgås med mig och våra vänner som orkar umgås med dig..

I hop kuren med händerna över ansiktet gråtandes och sårad tar jag verkligen hans ord på allvar,Det måste nog vara så..tänker jag för mig själv...
DÅ jag känner hur det bränner på ena sidan av ansiktet,ställer jag mig upp och skriker Du GÖR ALDRIG MER OM DET DÄR DIN JÄVEL!

-så länge du bor här med mig så gör jag vad jag vill och då är det bar att rätta sig efter det.
Jag försöker ju bara uppfostra dig eftersom dina föräldrar har glömt det.

Gråtandes och arg säger jag vi måste prata detta funkar inte längre jag kan inte må så här.
jag känner inte igen mig själv längre, du får mig att hata alla som är runt omkring mig och jag har lärt mig att leva på andra människors olycka!och det är inget som jag vill!

-men lilla gumman så här är det man ska ALLTID utgå från att alla är idioter, då slipper man bli besviken.
jag menar jag har inga större förväntningar ifrån dig.
bara du städar,diskar,fixar mat och sånt så är jag nöjd.
´Jag ber dig göra det du klarar av inte mer?
eller du kanske vill att jag ska be dig göra mer saker?
Nu när du har tänkt att ta ledigt i helgen så kan du ju rensa ogräs mellan plattorna på uteplatsen.

Men fattar du inte ett skit skriker jag!
jag tänker inte ta mer skit ifrån dig ser du vad du har gjort med mig?
jag känner inte igen mig själv?
och det är ditt fel! du har gjort mig till ett jävla monster!

SMACK!
-du säger inte så lilla gumman,det är dig det är fel på inte mig jag försöker bara hjälpa dig att bli en normal människa,vilket är jävligt svårt eftersom du är så förbannat uppkäftig!
Inte ett ord till om detta din jävla fitta ok?

gråtandes nickar jag på huvudet och önskar att han bara kunde åka där ifrån.


Dagslägets tankar!

Det va ju inget fel på mig ifrån början och om man känner efter så var det verkligen inte så.
Men han tog allt ifrån mig min familj mina vänner mina viktigaste saker just då.
Och det ska inte försvinna och spec inte familjen.då är det något som är fel verkligen.
Nu vet jag att de inte försvann det var jag somstötte bort dem eftersom jag hadde fått för mig att ingen av dem tyckte om mig,att ingen tyckte om mig mer än han.. och så var det ju inte häller
Detta har gjort mig otroligt stark idag! jag är inte ett dugg rädd för att säga ifrån alls och jag vet vart jag vill och dit går jag,oavsett vad killen tycker eller ens familj eller något..
vet man vart man vill så blir allt så mycket enkalre men mitt mål just då var BORT!


Postat av: Kicki

...INGEN Sara ska behöva stå ut med sånt här...ALLA har ett egenvärde och vi alla tillför något...sådana ord och handlingar betyder inget annat eän ett behov av att äga och trycka ner...jag känner inte dig idag som jag gjorde för en del år sedan men jag tror och hoppas att du tar dig vidare till ett sunt förhållande...INGEN ska slå en människa de påstår sig älska och vaddå fostra??...till en normal människa??....VEM är han att döma??...kramiz fina Sara

2010-03-10 @ 15:44:29
URL: http://www.rottisannie.dinstudio.se
Postat av: tessan

jag vet inte om det du skrev var en berättelse eller om du verkligen har det så, och jag kan säga att aldrig någonsin har någon kunnat beskriva min tillvaro och mitt nuvarande liv så på pricken innan, inte ens jag själv,allt det du beskrev genom lider jag varje dag, när ska allt ta slut.jag var en underbar tjej som alla älskade och jag var lycklig och sprudlande, det var innan jag träffade honom, till en början var han allt en tjej vill ha nu är allt förändrat.om du vill prata, maila mig gärna. mvh therese

2010-03-10 @ 15:49:35
Postat av: märta

det är riktigt hemskt, vet inte vad jag ska säga.. de borde inte finnas personer som han, ingen borde få behandla ngn så & ingen ska behöva bli behandlad på det sättet. hoppas du reser dig upp & visar vilken bra person du är <3

2010-03-10 @ 18:50:23
Postat av: J

Min kompis blir psykisk misshandlad av sin pojkvän. Jag vet inte hur illa det är alla gånger men hon har berättat om en händelse som fick mig att tappa hakan, han var i princip otrogen (en tjej satt i hans knä och pussade på honom, inte munnen, de satt ensamma i ett rum på en fest) och när hon blev arg och sa ifrån började han skrika att hon är dum i huvudet, ful, fet och inte har tillräckligt stora bröst osv.



Det var riktigt nära att det tog slut, de hade en "paus" där han konstant ringde och smsade henne och hon sa aldrig ifrån, hon kunde ju inte tänka ordentligt när han hörde av sig hela tiden. Tror nog att hon fick skuldkänslor för att HAN var så ledsen över det som hänt, hon tänkte aldrig på sig själv. Dessutom skrev han ett långt brev efter gången han varit otrogen och sovit hos henne, där förklarade han varför allt var hennes fel.



Som du förstår beter han sig som ett äckligt jävla svin mot henne och jag orkar inte se henne må dåligt längre. Han förtjänar inte henne och han har börjat göra så att saker går ut över mig också. Jag och min kompis ska nämligen åka utomlands i sommar, först var det två veckor men nu har hon sagt att hon MÅSTE vara hemma tidigare bara för att de ska fira sin 2,5 års dag. Jag förstår självklart att han är rädd och väldigt svartsjuk över att hon ska åka iväg ensam med mig men han har ingen som helst anledning att vara det.



Jag har sagt precis vad jag tycker till henne men hon inser inte att nästan allt är hans fel. Hennes självförtroende har blivit sämre och hon funderar seriöst på att göra en bröstförstoring, vilket antagligen aldrig hade hänt om han inte hade klagat. Hon vågar inte göra slut eftersom hon inte vågar visa sig för en annan kille.



Det har verkligen gått för långt och jag vet inte vad jag ska göra. Hon är så ledsen hela tiden och de bråkar jämt, orkar inte lyssna och trösta längre. Har du något tips på vad jag som kompis borde göra? Borde jag prata med hennes pojkvän och säga åt honom att sluta såra henne, han kanske inte alls tänker på att hon mår så dåligt just på grund av honom.



Skulle vara oändligt tacksam om du kunde maila eller bara svara här. Kram J

2010-03-10 @ 18:56:12
Postat av: Anonym

Men om du har det så jobbigt. Jag vet att det antagligen ligger mycket under ytan. Men varför försöker man inte sticka? Om man nu vet att man förtjänar bättre.

2010-03-10 @ 19:12:12
URL: http://raaasmuuus.blogg.se/
Postat av: LOL

PATETISKT!

2010-03-10 @ 19:14:01
Postat av: bezziz

fin blogg du har jag gillar verkligen bakrunden

2010-03-10 @ 19:24:20
URL: http://bezziz.blogspot.com
Postat av: -

oj, blev lite rädd av texten faktiskt.

om den är sann, så har du upplevt de mycket svårt.

jag är bara 13 år men jag vet hur det är, inget som hänt mig själv men däremot min mamma.



och jag har aldrig berättat för någon om det,

men som du vet, du är inte den enda, men tycker väldigt synd om dig, hoppas ditt liv löser sig, ha de så bra, kram :)

2010-03-10 @ 20:00:28
URL: http://oonlyerica.blogg.se/
Postat av: Suxtobeme//SS

eftersom han slog dig var det inte bara psykisk misshandel utan även fysisk

bra du stog på dig och försök vara den männirskan du var innan & ge han inte den tillfredsställensen (lr hur man skriver) att ändra den du är

var medveten om att det är hans hjärna som är fucked up & inte din



sen jag började prata med mitt ragg har jag oxå fått en dålig syn av männirskor då han kan snacka skit om min familj/mig sen även hur andra tjejer håller på mot han (som jag märkt) , jag är inte heller den omtänksamma godtrogna snälla tjejen som tycker bra om allt och alla som jag en ggn var

men då blir jag inte heller utnyttjad lika mycket lengre så det har vart bra på ett sätt man måste iaf vara lite skeptisk men inte bra gå runt och hata allt och alla vännen så försök att ta dig ur hans hemska tankar för han värkar vara en riktigt miserabel männirska

2010-03-17 @ 13:09:30
Postat av: Anonym

Fyfan ! Jag har ingen aning om vad du varit med om och jag förstår att det inte är lätt att bara fly. Men shiit gumman, du är så sjukt stark som går upp varje morgon fortfarande, att du verkligen orkar med detta ! Du ska ha så mycket cred asså ! Jag tycker at du måste bort från honom, Han är inte värd en underbar människa som dig för det är det du är UNDERBAR ! Glöm aldrig det !

2010-04-25 @ 14:54:00
URL: http://baramariina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0